n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / היעד: תיק זהות יהודית במועצה

היעד: תיק זהות יהודית במועצה

מורן דעבול אישה שכולה העצמה נשית, מתמודדת ברשימת "פז" של המשנה לראש העיר אסף דעבול וגם כלתו, בראיון לגל גפן ועל המטרה העיקרית שלשמה רצה

מורן דעבול

בגיל 38, עם שמונה ילדים, החליטה מורן דעבול, כלתו של אסף דעבול, להתמודד למועצת העיר כאשר המטרה שעומדת לפניה היא תיק זהות יהודית. 

מורן היא דוגמא ומופת להעצמה נשית, מצד אחד אישה חרדית בכל המשתמע מכך, מצד שני אם תכנס למועצה, היא תהיה האישה החרדית הראשונה שתדרוך בה.

"אסף קורא לי שר האוצר כי אני יודעת לנהל תקציבים ביד חזקה ואני לא נשברת אלא עומדת על שלי" מספרת מורן, כשאבחר בעזרת השם לחברת מועצה אדאג להשמיע את קולי בצורה מכבדת אך אסרטיבית כפי שאני יודעת.

לא קשה להיות אמא ל-8 וגם חברת מועצה?

לא. אני  אמא ל- 8 ילדים שכל ילד הגדיל אצלי את האחריות, האהבה, ההכלה, הנתינה וההקשבה אך יחד עם זאת אני בוחרת לעשות גם משהו עבור אחרים זה ממלא אותי בסיפוק ובאותה הזדמנות אני מעבירה שיעור חשוב לילדים שלי על נתינה ואהבת חינם.
באותה נשימה אין לי ספק שהשאלה הזו לא הייתה נשאלת אם אבא לשמונה ילדים היה מתמודד למועצה ואני הדוגמא שזה אפשרי .

איזה תיק הכי חשוב לך?

זהות יהודית זה התיק שארצה לקבל אחרי הבחירות .
הסיבה שהתיק הזה חשוב לי מאד הוא כאמא ל-8 ילדים שמתחנכים במוסדות דתיים אין להם מסגרות אחרי הצהריים מפותחים מספיק כגון מתנ"ס דתי אחד בכל ראשון רק באזור המזרח .
אני רוצה להקים עוד מתנ"ס באזור המערב ולפתח את המתנסים הללו בכדי להעשיר את הילדים במגזר הדתי כי גם להם מגיע .

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות