X

לצרוך את הסאונד הכי איכותי שיש – רמקול BOSE

כולנו צורכים סאונד בדרכים שונות באופן יומיומי – מאזינים למוסיקה, צופים בטלוויזיה או בסרטים, מאזינים לפודקאסטים או לרדיו וכיוצ"ב. חלקנו אף מארגנים אירועים חגיגיים, מסיבות, הופעות ושאר סיטואציות בהן הסאונד הוא רכיב מרכזי. מאחר ואנחנו עושים זאת כל יום ומדי יום ביומו - למה לא ליהנות מאיכות הסאונד הגבוהה ביותר שבנמצא כיום? במיוחד כאשר זה לא מצריך מאיתנו השקעה גדולה יתר על המידה.

  • י"ג סיון התשפ"ד
קרדיט: טרטל ציוד הגברה
קרדיט: טרטל ציוד הגברה
אחד השמות המרכזיים והמוכרים ביותר בעולם של מערכות הגברה הוא BOSE – המותג האמריקאי המייצר מזה כשישים שנים ציוד הגברה ומגוון רחב של רמקולים, ונחשב לאחד היצרנים האיכותיים והנחשבים ביותר בתחום. במיוחד כאשר קיים צורך בציוד הגברה חזק ו"מאסיבי" יחסית, כזה המשמש לאירועים או הופעות ולא רק לצריכת מוזיקה ביתית, ל BOSE ישנם כמה דגמים מוצלחים ויעילים במיוחד אשר יכולים לפתור את כל צרכי הסאונד הרלבנטיים בקלות, במהירות, בעלות סבירה ביותר וברמת האיכות הגבוהה ביותר שבנמצא.
קרדיט: טרטל ציוד הגברהצילום: קרדיט: טרטל ציוד הגברה
קרדיט: טרטל ציוד הגברה

מערכת הגברה ניידת ואיכותית של ממש – רמקול קולונה BOSE L1 PRO 16

דוגמה ראשונה שכדאי להכיר של רמקול BOSE המהווה מערכת הגברה קטנה ואיכותית בפני עצמה, הוא ה BOSE l1 PRO 16. זהו רמקול קולונה, המוכר לאנשים העוסקים בסאונד גם כמערך "Line Aray". כלומר, ניתן לשרשר ולחבר רמקול מסוג זה (הכולל למעשה 16 רמקולים נפרדים בתוכו) לרמקולי קולונה נוספים, ולקבל הגברה איכותית המתואמת היטב בין שני הרמקולים. כדאי לקרוא עוד אודות הטכנולוגיה של רמקול קולונה, אך הדגש שלנו כאן הוא על דגמים ספציפיים של BOSE, והאופן בו הם פותרים בעצמם צרכי סאונד רבים ומשמעותיים, בנוסף לאפשרות לחברם לרמקולים נוספים. דגם ספציפי זה מספק כיסוי סאונד אופקי של מאה ושמונים מעלות, כך שהקהל יכול לשמוע בבירור את כל מה שנאמר במיקרופון ואת מה שמשודר ברמקול, מכל מקום במרחב. זהו אחד הדגמים הקטנים יותר של מערכות הגברה ניידות מבית BOSE, והוא מתאים למגוון רחב של צרכים ושימושים: הופעות קטנות, מופעי רחוב, הגברה לאירועים חגיגיים קטנים ובינוניים ועוד. ניתן לחבר לרמקול זה גם מיקרופונים וכלי נגינה דוגמת גיטרות, והוא מספק כאמור סאונד איכותי ועוצמתי גם יחד. קל משקל וניתן לניוד בקלות רבה יחסית, כך שניתן לקחת אותו לכל מקום ללא טרחה כלל.
קרדיט: טרטל ציוד הגברהצילום: קרדיט: טרטל ציוד הגברה
קרדיט: טרטל ציוד הגברה

לעלות מדרגה בעוצמת השמע ולשמור על איכות סאונד חסרת פשרות – BOSE L1 PRO 32 עם סאב וופר SUB 2

דוגמה שנייה למערכת הגברה ניידת מבית BOSE, הפעם עוצמתית וחזקה יותר מהקודמת אך עדיין עם אותה איכות סאונד חסרת פשרות המאפיינת את כל מוצרי BOSE, הוא דגם l1-pro32-sub2, הכולל גם סאב וופר חזק ועוצמתי במיוחד. דגם זה כבר מאפשר לספק סאונד איכותי ועוצמתי במיוחד במרחבים גדולים יותר ובאירועים גדולים יותר, והוא מציע גם כן פיזור סאונד אופקי רחב של מאה ושמונים מעלות. במקרה זה הסאב מהווה יחידה נפרדת שנראית כמו רמקול מוגבר רגיל, בעוד הרמקול עצמו הוא בצורה של עמוד יחסית גבוה – צורה המאפשרת לשדר סאונד חזק ועוצמתי לסביבה באופן יעיל ביותר. הסאב העוצמתי המתווסף הופך את הרמקול הנייד הזה למערכת הגברה ניידת שלמה וחזקה במיוחד, כמו שלא הייתם מצפים למצוא מפריט ציוד הגברה בודד.
קרדיט: טרטל ציוד הגברהצילום: קרדיט: טרטל ציוד הגברה
קרדיט: טרטל ציוד הגברה לרמקול זה מערבל מובנה ואפשרות לחבר שלל מכשירים שונים, הן כלי נגינה והן מחשב, רמקולים נוספים, מיקרופונים ומקורות שמע נוספים.
קרדיט: טרטל ציוד הגברהצילום: קרדיט: טרטל ציוד הגברה
קרדיט: טרטל ציוד הגברה לשני הדגמים ניתן להתחבר כמובן גם באמצעות BlueTooth והם מתאימים למגוון צרכים ושימושים שונים. ליהנות מסאונד חזק, עוצמתי ואיכותי גם יחד, עם רמקול מבית החברה המובילה בעולם הסאונד כיום. מומלץ בחום! ** פרסום ממומן
צרכנות מומלצים פרסום ממומן רמקול bose

art