X

רמת גן: הקמפיין הסתיים והפעיל החליט שזה בגללו

גל חביב שהתמודד בבחירות למועצת העיר היה אחד המילואימניקים שתמונתו התנוססה על שלטי חוצות במסגרת חודש ההוקרה למילואמיניקים. כשהיא הוסרה האשים את ראש העיר בחוסר כבוד.בעיריה טוענים ״מדובר בפייק ניוז״

רמת גן: הקמפיין הסתיים והפעיל החליט שזה בגללו
גל חביב צילום: גל חביב

בתחילת חודש יוני העלתה עיירית רמת גן קמפיין שבמרכזו חיילי מילואים מהעיר ששירותו ומשרתים ומוקירה להם תודה הקמפיין שאמור היה להיות מפורסם לפרק זמן מסויים, עלה ושפורסם רחבי העיר. חיילי מילואים רבים מצאו את עצמם מתנוססים בשלטי החוצות עם כיתובי תודה בשם העיריה והתושבים, ובינהם גם גל חביב, שהתמודד בבחירות האחרונות במפלגה שלא עברה את אחוז החסימה. 

בתחילת הקמפיין העלה אותו חביב פוסט תודה לעיריה שבחרה לשים את תמונתו, אלא שלפני כמה ימים בחר אותו חביב להעלות פוסט נוסף בו הוא טוען כי העירייה והעומד בראשה, הסירו את תמונתו מהקמפיין בשל ״החשש מביקורת״. 

גל חביבגל חביבצילום: גל חביב

בשיחה עם ״גל גפן רמת גן״  אמר חביב כי : ״הקמפיין למען אנשי המילואים לא תם לפי מה שנראה בשטח , ברחבי העיר עדיין נמצאים שלטים עם תמונות של אנשי המילואים.לדוגמא בכניסה לעיר מצד הבורסה קיים עדיין שלט חוצות ענק ומספר צמתים נוספים, אינני רוצה להתקטנן אך יש נראה שיש מניע שאינו מוצדק שהחלטתו אינה אחידה.זה נראה תמוה מאוד שאת השלטים שבהם מופיע גל חביב הסירו כמה ימים לאחר שפורסם אצלי בעמוד  ובשאר שלטי החוצות הם נשארו ולא הוחלפו מתמונות לפרסומות״

אלא שביחה עם מקור בעיריה נטען כי ״תוך ימים יחליפו את כל השלטים, כל ספק לפי הזמן שלוקח לו להחליף שלטים״ והוסיך כי ״מה שהוא עשה זה פייק. העריה שלחה אליו צלם מקצועי עד הבית, שמו  מכוונים שלו ליד הבית בכדי שירגיש את הגאווה עם המשפחה, אניבספק אם מישהו בכלל ידע שהוא התמודד בבחירות״

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: ״לרגל חודש ההוקרה לחיילי וחיילות מילואים, עיריית רמת גן העלתה בין היתר קמפיין רחב בכל שלטי החוצות ברחבי העיר בו מצולמים חיילי וחיילות מילואים רמת גנים, כהוקרה על שירותם לאחר שפורסמה קול קורא וקראה לאנשי מילואים להצטרף לפרויקט. 
בשבוע האחרון הקמפיין ירד מהאוויר לטובת פרסומים אחרים ולאור העובדה שחודש ההוקרה למשרתים הסתיים. מתוך אינטרסים פוליטיים ורצון לנגח את עיריית רמת גן והעומד בראשה, בחר אחד מהמשתתפים לשקר במצח נחושה כאילו תמונתו ירדה משילוט החוצות מטעמים פוליטיים - דבר שלא היה ולא נברא. 
לצערנו, גם בימים המורכבים הללו בעוד חיילי וחיילות צה״ל נלחמים בגבולות המדינה יש מי שבוחר לזהם את ההוקרה למשרתי המילואים בפוליטיקה צרה וצינית. 
עיריית רמת גן תמשיך לחבק את משרתי המילואים כולם, ולהעניק להם הטבות ייחודיות והוקרה במרחב הציבורי.

רמת גן, גל חביב, כרמל שאמה הכהן

art