דף הבית / חדשות העיר / חוזר לליגה של הגדולים

חוזר לליגה של הגדולים

הגארד (27, 1.97) העביר את העונה האחרונה במדים של מכבי קריית גת מהליגה הלאומית, בשורותיה רשם ממוצעים של 12 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק. הוא הוביל את הקבוצה עד לגמר הפלייאוף, שם נכנעה בסופו של דבר להפועל באר שבע.

את הקריירה, החל טישמן בקבוצת גלבוע/גליל בה גדל, הוא שיחק בשורותיה 4 עונות ושיפר יכולת וממוצעים בכל שנה. בקיץ 2015 הצטרף אל קריית גת, עזר לה להישאר בליגה, המשיך לאשדוד במדיה גם עבר פציעה לא קלה, ובקיץ שעבר חזר לקריית גת בניסיון לעזור לה לחזור לליגת העל. עכשיו הוא מגיע לקבוצה של צביקה שרף בתור הרכש הישראלי השלישי אחרי איתי שגב ואדם אריאל.

במקביל לבניית הסגל הישראלי, נפרדו בקבוצה מהרכז המצוין- אבי בן שימול, אחרי שלוש שנים בהם שיחק בבית מכבי. בן שימול, הפך לאחד הסמלים של הקבוצה בשנים האחרונות והיה חלק מהאליפות ההיסטורית של הקבוצה. הוא נחשב לאחד הרכזים הישראלים הטובים בארץ ואף נמצא בסגל נבחרת ישראל. בעונה האחרונה סיים כמלך האסיסטים של הליגה עם ממוצע של 7.2 למשחק, זאת כתוספת לשבע  נקודות שקלע בממוצע. הוא חוזר לשחק בהפועל אילת, בשורותיה שיחק לפני שש שנים. מהמועדון הכתום נמסר: "מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון רוצה להודות לאבי בן שימול על שלוש עונות נהדרות ועל זכרונות ורגעים שיישארו תמיד. תודה אבי, והרבה הצלחה בהמשך הדרך. מלך האסיסטים הבלתי מעורער, חלק בלתי נפרד מהאליפות ההיסטורית, נשמה כתומה – תודה לך על הכל".

אחרי שבן שימול עזב, אוהדי הקבוצה עושים הכל בשביל להשאיר בכתום את הקפטן- ניצן חנוכי. הם אף פנו להנהלה בדרישה להשאיר את השחקן האהוב במועדון לפני המשך החתמת שחקני הרכש. עכשיו נשאר לראות אם מאמצי האוהדים יישאו פרי, או שגם חנוכי יצטרף לגל העזיבה הגדול של שחקני סגל העונה שעברה.

קבוצת נערים א׳ לאומית "יאיר", של מחלקת הנוער הכתומה, התארחה בשבוע שעבר בלשכתו של ראש העיר, מר דב צור וזכתה לקבלת פנים חמה ומרגשת. שחקני העתי של המועדון אשר זכו השנה באליפות מחוז מרכז, גביע המדינה, אליפות המדינה ולקינוח גם קטפו את המקום הראשון בטורניר לובלין המסורתי שהתקיים בפולין, קיבלו תעודות הוקרה על הישגיהם המרשימים ועבודתם הקשה ושיתפו את ראש העיר בחוויותיהם בעיר התאומה של ראשון לציון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות