דף הבית / חדשות העיר / זומן לחקירה במשטרה

זומן לחקירה במשטרה

רונן דמארי

בערוץ 1 פורסמה השבוע כתבה המתארת כיצד חבר המועצה עידן מזרחי, בעל חברת הפקות למסיבות ונשפי סיום, היה זה שהתחייב להביא את האלכוהול למסיבה עבור בוגרי תיכון בקריית מלאכי, בה נכחו כמאה צעירים וצעירות. למרות שצמידים מיוחדים היו אמורים להגדיר את בני ה -18 ומעלה ולאפשר רק להם לצרוך אלכוהול, ולמרות ששלושה עובדים מטעמו של מזרחי נכחו במקום, ככל הנראה אלכוהול הגיע גם לקטינים שבילו במסיבה. אחת הקטינות ששתתה לשוכרה חשה ברע, הובהלה לבית החולים "אסף הרופא" ובדמה התגלו רמות אלכוהול גבוהות במיוחד. אמה של הקטינה סיפרה כי חברותיה של הילדה אמרו לה כי "כל האולם היה מלא בקיא, הרבה לא הרגישו טוב".

בתחילה הכחיש מזרחי כל קשר לאירוע וציין כי ככל הנראה "מדובר בטעות באינפורמציה".

מזרחי מסר בתגובה לפרסום: "ברגע שנתחוור לי כי בעל המועדון מנסה להתחמק מאחריותו למכירת האלכוהול לקטינים, הבהרתי לו באופן ישיר מאוד כי אני מבקש שייקח אחריות ולא ישרבב את שמי. אין לי ספק כי הניסיון הנואש של גורמים פוליטיים, הוא העומד הוא העומד מאחורי הניסיון לפגוע בי".

יצוין כי מזרחי, שמוקם במקום השני ברשימתו של המועמד לראשות העיר רז קינסטליך בבחירות האחרונות, מונה לאחרונה למחזיק תיק הנוער והצעירים בעירייה, במהלך שעורר מחלוקת והסתייגויות מצד היועצת המשפטית של העירייה, בעיקר בשל עסקיו הפרטיים וניגוד העניינים המובנה לכאורה מהמינוי. בסופו של דבר, בעקבות פיטוריו של קינסטליך ומזרחי מהקואליציה בשבוע שעבר, סוגיית המינוי ירדה מהפרק.

מזרחי מסר ל"גל גפן": "צריך לזכור כי בסופו של דבר על פי החוק האחריות הסופית היא על מי שמגיש את האלכוהול – במקרה הזה בעל המועדון ועובדיו… אני רואה בצריכת אלכוהול מתחת לגיל 18 דבר חמור מאוד ומבקש גם ממבלים מעל גיל 18 הבוחרים לשתות, לעשות זאת באחריות ובמידה. אני מזכיר לכולנו כי מדובר בצעירים שרובם בעוד שבועות או חודשים ספורים יחזיקו נשק ויהפכו לחיילים בצה"ל, ומגיע להם לחגוג ולשמוח ובלבד שיעשו זאת באחריות. אין לי ספק כי הניסיון הנואש של גורמים פוליטיים שנלחצו מההחלטה של ראש רשימתי להתמודד על ראשות העיר, הוא העומד מאחורי הניסיון לפגוע בי כנבחר ציבור ולהכפיש את שמי".

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות