דף הבית / כללי / רכש ראשון לאדומים

רכש ראשון לאדומים

אחרי שהשחקנים- פדז'ה דיאנוביץ, יובל גררה ועוז חממי חידשו את חוזיהם וימשיכו ללבוש את המדים האדומים של אלופת המדינה היוצאת, חתם בקבוצה רכש ראשון- הזר יוסיץ לובומיר, ששיחק בעונה שעברה במדי א.ס רמת השרון שהגיעה עד לשלב חצי גמר הפלייאוף. יוסיץ הסרבי בן ה-31 ומתנשא לגובה של 1.93 ס"מ, משחק בתפקיד המקשר הימני, ניחן ביכולת זריקה חזקה במיוחד וראיית משחק מצוינת. הוא שיחק בעברו בליגות הבכירות של אירופה וביניהן הליגה ההונגרית והליגה הספרדית. מאמן הקבוצה עידן מימון, אמר לאחר הצטרפותו של השחקן: "יוסיץשחקןמגווןשיכוללהתאיםלצרכיםשלנו, מעברלזהשהואעשהשניםיפותמאודבליגההספרדיתוהצטייןבכיבוששערים, הוא מגיע אלינו רעב להצלחה. בנוסףליכולתהכיבוששלוהואגםבעלראייתמחשקתמצוינתונוכחותועושהאתהשחקניםלידוטוביםיותר. אניחושבשהשנההראשונהלשחקןזרהיאתמידקשהואנחנומקבליםאתיוסיץבשנההשנייהכשהואכברמכיראתהליגההישראלית."

מי שיישאר לעונה נוספת במועדון הוא המאמן המצוין דביר גולדשטיין, שיישאר בתפקידו כמאמן והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער האדומה. בהודעת המועדון נאמר: "במועדוןהכדורידהפועלראשל״צמקפידיםלהציבמטרותאשרמגובותע״יתכניותפעולהלטווחהארוך. במסגרת אסטרטגיה זו, המבוססתעלצוותהמאמניםהמקצועיהטובבארץ, ימשיךהמאמןוהמנהלהמקצועישלמחלקתהנוערדבירגולדשטייןלעונהנוספתבמועדוןכשהמטרההיאלהמשיךולהשקיעבדורהצעיר, לזהותפוטנציאלבקרבצעיריהמועדוןוע״יעבודהרציניתוהשקעהרבה, לבנות את תשתית המועדון לשנים הבאות".

קבוצת הנוער של המועדון, הודחה בשלב חצי גמר הפלייאוף אחרי הפסד כפול למ.כ חולון. במשחק הראשון שנערך בנחלת יהודה, הפסידה הקבוצה 34:21 ובמשחק השני שנערך בחולון, הפסידה 32:24 ובכך סיימה את העונה.

בפלייאוף נערים ט', מוליכה הקבוצה את הטבלה עם שני ניצחונות. במשחק הראשון ניצחה 34:29 את אס"א תל אביב ובשני ניצחה 26:24 את נס ציונה. המשחק הבא של הקבוצה יתקיים ביום חמישי הבא, מול מכבי ראשון לציון.

ברוך הבא להפועל- צילום הפועל ראשון לציון
ברוך הבא להפועל- צילום הפועל ראשון לציון
ממשיך עם הנוער, גולדשטיין- צילום הפועל ראשון לציון
ממשיך עם הנוער, גולדשטיין- צילום הפועל ראשון לציון
נערים ט' חוגגים ניצחון- צילום הפוע לראשון לציון
נערים ט' חוגגים ניצחון- צילום הפוע לראשון לציון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות