דף הבית / חדשות העיר / "השכונה שלנו זה"ב"

"השכונה שלנו זה"ב"

מי ליאור

הסטודנטים שזכו במלגה יעודית מטעם אגף הנוער והצעירים והמכללה למינהל, מתייצבים מידי בוקר ומסייעים לתלמידי כיתות ו', בבתי הספר היסודיים בן גוריון ו"תמיר", לחצות את הכבישים בבטחה. במרווח שנותר בין הזמנים, הם נרתמים לסייע לבית הספר על פי צרכיו.
כך למשל בבית הספר בן גוריון מתרגלים הסטודנטים שטף ודיוק בקריאה עם תלמידי כיתות א' עד ג' ומסייעים בלימודי המתמטיקה, בהיקף של שמונה שעות שבועיות. מנהלת בית הספר מירב שגב: "אין ספק כי המיזם חשוב לביטחונם ושלומם של התלמידים, ובה בעת מסייע בצמצום פערים לימודים. על כך אנו מודים למשנה לראש העירייה דורון אוזן על החשיבה ויזמה הברוכה".
רכזת זהירות בדרכים ומורה לחינוך גופני בבית הספר תמיר, שני שוורץ ברו: "את הבוקר אנו פותחים יחד עם הסטודנטים החוברים למשמרות הזה"ב המאיישים את מעברי החציה. בתום משימתם במעברי החציה, הם מסייעים לתלמידים בשיעורים בכיתות, מתגברים אותם באמצעות קבוצות קטנות ועושים להצלחתם" עוד הוסיפו כי המיזם חשוב מבורך וחיוני מאין כמותו".
לדברי השבח הצטרפו גם יו"ר הוועד השכונתי מיטל בכר וצחי קונפורטי, חבר ועד בית הספר אשר פנו לדבריהם לדורון אוזן וביקשו ממנו להפעיל את המיזם גם בבית ספרם, ואכן זה קרה.
לדברי דורון אוזן הרעיון נולד אצלו כאב לשלושה: "נוכח המצב בכבישים העמוסים שבהם מספר כלי הרכב עולה מדי שנה, כמו גם הגירויים אשר מנתקים את הנהגים מהנהיגה על הכבישים, החלטתי לתגבר את האבטחה במשמרות הזה"ב, תוך תגמול הסטודנטים אשר תורמים מזמנם לסייע לכל הנדרש בבית הספר עליו הם אמונים".

צילום: באדיבות אגף הנוער

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות