דף הבית / חדשות העיר / הכלבים לא נותרו רעבים

הכלבים לא נותרו רעבים

רונן דמארי

חברתה שנחשפה למצוקה בה היא שרויה, העלתה פוסט ברשת החברתית בו היא קוראת לגולשים לסייע לה. שני הצעירים, הראל מזרחי ואביעד אגבבא, בעלי עסק לאספקת מזון לבעלי חיים "זרוק לי עצם" נחשפו לפרסום ומיד התגייסו על מנת לסייע.
הם יצרו קשר עם האישה ודאגו לספק לה מזון לכלבים ובנוסף, מצאו תורמת אשר עוזרת לה במימון הוצאות רפואיות אצל הווטרינר ואף קונה מהחנות במחיר מסובסד אוכל לכלבים.
מזרחי סיפר השבוע ל"גל גפן": "אביעד ואני החלטנו לסייע לכלבים שלא ירעבו ולא ימסרו לאימוץ. רצינו לסייע ולדאוג שהכלבים יישארו איתה. כמי שמתנדב בשתי עמותות, אני מודע להשפעה שתהיה לכלבים באם יימסרו לבית אחר ויילקחו מסביבתם הטבעית האהובה. אם סייענו גם לאישה וגם לכלבים, יהא זה שכרנו. בנוסף, לאחר שהתוודענו למצבה של האישה, החלטנו כי כל פנייה לרכישת ציוד או מזון לאישה היקרה תהיה במחיר מסובסד".
בעלת הכלבים הנרגשת אמרה: " הכלבים נמצאים איתי כבר מספר שנים וחששתי שאני אגיע למצב שאאלץ למסור אותם לאימוץ. אני לא עובדת ואין לי איך לתת להם טיפול וטרינרי ואוכל, הם חלק מהחיים שלי. שני הבחורים המקסימים הגיעו והביאו אוכל לכלבים, אחרי שהם אכלו אורז במשך כמה ימים טובים. זו הדרך היחידה שיש לי להשאיר אותם איתי ועם הילדה שמאוד אוהבת אותם".
בעלת הכלבים ביקשה להוסיף מסר חשוב לפיו: "גם כשנוסף למשפחה תינוק, זאת לא סיבה למסור את הכלבים, אל תוותרו, כלבים הם חלק מהמשפחה. הם לא צעצוע, כלב לא ינטוש אתכם – לעולם אל תנטשו אותו אתם".

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות