דף הבית / חדשות העיר / דגל ישראל אנושי

דגל ישראל אנושי

מי ליאור

כ- 1400 ילדי גנים בראשון לציון התארחו זו השנה ה- 28 ברציפות בבסיס מצל"ח צריפין, המאומץ על ידי עיריית ראשון לציון וחגגו יחד עם חיילי הבסיס את יום העצמאות ה 70 למדינת ישראל.
בחגיגות נכחו בין היתר, ראש העירייה, מר דב צור, ראש מנהל החינוך, שוש נחום, מפקד מצל"ח, אלוף משנה אלכס מלייב, מפקד הבה"ח, סא"ל הרצל איסקוב , מפקחת גני ילדים, והמנצחת על התזמורת כולה, מנהלת האגף לחינוך קדם יסודי, שולמית זכאי.
במסגרת האירוע התארחו 40 כיתות גן חובה בגילאי 4-5 מראשון לציון בבסיס ויצרו לרגל שנת ה 70 למדינת ישראל מיצג של דגל אנושי מרהיב בגודל 1500 מ"ר המורכב מילדי הגנים עצמם והצוות המקצועי המלווה אותם. מראה הדגל הענק והילדים הנרגשים ריגשו את כל משתתפי האירוע מגדול ועד קטן . בהמשך ביקרו הילדים בתערוכת אמצעי הגנה והצלה שבסיס ועם תום הסיור התכנסו הילדים והוריהם לטקס חגיגי לכבוד יום העצמאות אשר כלל נאומים, הנפת הדגל, שירים וריקודים.
ראש העירייה, דב צור, אמר באירוע: "אירוח ילדי הגנים בבסיס מצל"ח מתקיים כל שנה כבר 28 שנים וזוהי מסורת מבורכת. חשוב לזכור כי מה שמייחד את צה"ל הוא היותו הצבא שלנו, הוא צבא העם והקשר עם הקהילה חשוב ותורם לכולם. אנו עומדים בראש שנה חדשה של עצמאות מדינת ישראל, נקווה כי שנת עצמאות חדשה זו תביא עמה שלום ותהא זו שנת עצמאות שלווה ובטוחה עבור כל עם ישראל
מפקד הבה"ח, סא״ל הרצל איסקוב בירך גם הוא את פעילות יום הילד בבסיס מצל"ח וציין כי זוהי "פעילות שממלאה את היחידה באנרגיה וסיפוק לכל השנה, אולי יותר מכל אירוע אחר והבטיח כי המסורת תמשיך עוד שנים רבות".

צילום: אביב בר אור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות