n
דף הבית / עסקים בכותרות / קידום אתרים לעורכי דין להשגת ביצועים בלתי נשכחים

קידום אתרים לעורכי דין להשגת ביצועים בלתי נשכחים

היום כבר די ברור שמבחינת רוב האנשים, השיטה המועדפת למציאת שירותים משפטיים היא חיפוש בגוגל. שיטות חברתיות כמו העברת מידע מפה לאוזן בהחלט משמעותיות, אבל חיפוש מקוון כמעט תמיד שולט בשלב המחקר של אנשים שמחפשים עורכי דין

seo
צילום: Pixabay

להיבטים מסוימים של קידום אתרים לעורכי דין יש גם יכולת להרכיב או להגדיל את היתרונות לאורך זמן. תוכן, למשל, מציע שתי הזדמנויות: הראשונה היא הפוטנציאל לדרג עבור יותר מילות מפתח, והשנייה היא שבאמצעות תוכן מעוצב במיוחד, קיים פוטנציאל להתרחשות בניית קישורים טבעית.

מה זה קידום אתרים לעורכי דין?

אופטימיזציה למנועי חיפוש, SEO, או קידום אתרים לעורכי דין הוא תהליך הגדלת האיכות והכמות של התעבורה באתר משרד עורכי דין על ידי הגדלת הדירוג בגוגל. קידום אתרים משפר תנועה ללא תשלם ואינו כולל תנועה ישירה ובתשלום. כשאנשים מחפשים עורך דין כדי לפתור בעיה משפטית הם פונים לערוצי החיפוש העיקריים הבאים:

  • גוגל
  • מפה לאוזן
  • רשתות חברתיות.

מתוך הערוצים האלה, גוגל היא הפופולרית ביותר, ונחשב לשיטה הקלה ביותר למדידת ההחזר על ההשקעה. ההישגים האורגניים ברשתות החברתיות צנח משמעותית במהלך השנים האחרונות, מה שהוביל עסקים רבים לפנות לשירותי קידום אתרים.

אתם יכולים לאתר את לקוחות היעד שלכם

בואו נשתמש בכמה תרחישים כדי להשוות ערוצי שיווק זה לזה.

שלטי חוצות

אתם משלמים תשלום קבוע לאיש מכירות כדי לשמור על שלטי החוצות באזורים בולטים ברחבי העיר, אבל צריכים להקפיד גם על כללי לשכת עורכי הדין לפרסום מותר.

אין לכם מושג כמה אנשים באמת שמים לב לשלט החוצות שלכם או כמה לקוחות אכן מגיעים כתוצאה מחשיפה לשלט, אבל קרוב לוודאי שאתם אוהבים את הרעיון של התמונה שלכם שמתנוססת על שלט בעיר.

פרסומות בטלוויזיה

אתם משלמים סכום כסף נכבד לפרסומת בטלוויזיה, אבל אין לכם מושג אם אנשים באמת שמים לב לפרסומת שלכם כאשר היא מוצגת. אתם גם לא יודעים כמה אנשים צופים בפרסומת שלכם, והכללים של לשכת עורכי הדין מגבילים את אפשרויות הפרסום שלכם, כך שאינכם יודעים גם כמה אנשים שצופים בפרסומת שלכם יכולים להפיק תועלת מהייעוץ שלכם.

בפעם הבאה שתחשבו לפרסם את המשרד שלכם בטלוויזיה, שימו לב מה קורה בביתכם כשהתוכנית שאתם צופים בה משדרת פרסומות. כולם נמצאים בטלפונים שלהם. כן. אנשים לא ממש מתעניינים בפרסומות בטלוויזיה, וברוב המקרים הם צופים בשידורים בהקלטות, במיוחד כדי להריץ את הפרסומות.

רשתות חברתיות

פרסמתם ברשתות החברתיות מודעות שמקדמות את החברה שלכם, אבל הבנתם שהגבר הפוסטים לא הייתה יעילה ממש כמו שימוש במרכז השליטה של המודעות האמיתיות, כך שאתם מקבלים נקודות על כך.

למרבה הצער, המודעות שלכם אינן מציגות ביצועים טובים כפי שהייתם רוצים. אתם מקבלים הרבה רשמים אבל מעט שיחות, ואינכם בטוחים למה. יכול להיות שזה קשור למיקוד שלכם. הגדרתם מיקוד כראוי עם הפיקסל שלכם, נכון?

פרסום בגוגל

לא התמקדתם הרבה ביתרונות של קידם אתרים לעורכי דין, ועכשיו אתם מחליטים להשקיע בקמפיין קידום בסיסי שמייצר תוכן חדש באתר שלכם ובקישורים נכנסים. כאשר מישהו מחפש עורך דין לתאונות דרכים במיקום סמוך אליו, האתר שלכם מופיע בשלושת התוצאות הראשונות.

אתם גם מתחילים לקבל הרבה יותר שיחות לייצוג נפגעי תאונות דרכים. בחינת Google Analytics שלכם מראה שאחוז שאינו מבוטל של אנשים שנוחתים במאמרים באתר שלכם, מגיעים מחיפושים בגוגל  על תביעות לאחר תאונות דרכים. הם ממלאים את הטפסים ליצירת קשר באר שלכם, והופכים ללידים.

זה תהליך נפוץ. כשאנשים מחפשים משהו בגוגל, יש להם כוונה. הם רוצים משהו

כיוון ודירוג טוב של מונחי החיפוש הנכונים מאפשר למקם את משרד עורכי הדין שלכם במקום הנכון בזמן הנכון על מנת להיות מובילים בתוצאות החיפושים.

כשלמישהו יש כוונה, סביר יותר שהוא ירצה להשתמש באתר שלכם כדי להפוך ללקוח, וניתן להמיר אותו עם תוצאה אורגנית של קידום אתרים לעורכי דין באופן הרבה יותר טוב מכפי שניתן להשיג ממודעה בתשלום.

מודעות בתשלום מחכירות את הנראות השיווקית שלכם

נראות זו נעלמת ברגע שאתם מפסיקים לשלם עליה. קידום אתרים הוא השקעה. לתוכן ולקישורים האחוריים שאתם רוכשים יש השפעה לאורך זמן; והאמת היא שהדירוג שלהם משלם דיבידנדים זמן רב לעתיד.

בסופו של דבר, קידום אתרים לעורכי דין יוצר נכס שבבעלות החברה שלכם, ולא דמי שכירות. תנועת חיפוש ממירה פי עשר היותר מתעבורת רשתות חברתיות.

למה קידום אתרים לעורכי דין חשוב?

האופן שבו צרכנים מוצאים, חוקרים ובוחרים משרדי עורכי דין השתנה באופן משמעותי בשנים האחרונות. חיפוש הוא ערוץ עיקרי שאנשים משתמשים בו על מנת למצוא מידע מקוון ומאז הקמתה של גוגל בשנת 1998, האתר גדל ושולט במרחב החיפוש, הנה כמה נתונים שימחישו למה אתם צריכים קידום אתרים לעורכי דין:

  • המקור ל-51% מכלל תעבורת האתרים הוא בחיפוש אורגני.
  • המקור ל-10% מהתעבורה הוא חיפושים בתשלום.
  • המקור ל-5% מהתעבורה הוא ברשתות החברתיות.
  • 34% מכלל תעבורת אתרים מגיע ממקורות אחרים.
  • 87% מהאנשים משתמשים בטלפונים החכמים שלהם כדי להיכנס לגוגל לפחות פעם ביום.

ברבעון הראשון של שנת 2020, גוגל הייתה אחראית ל-96% מכלל החיפושים במובייל, ול-92% מהחיפושים הכוללים במחשבי שולחן ומכשירים ניידים ביחד. מה שאומר שאם אתם מנהלים משרד עורכי דין וברצונכם למצוא לקוחות חדשים, חלק ניכר מההצלחה שלכם תלוי בשאלה אם מוצאים אתכם בחיפושים בגוגל או לא.

למה משרד עורכי הדין שלכם זקוק לאתר לצורך קידום אתרים?

עורכי דין זקוקים לאתר מכיוון שהאופן שבו צרכנים מוצאים עסקים השתנה. מן הסתם, זהו אינו רעיון חדש, מכיוון שדפי זהב אינם, ולא היו מזה זמן רב, המקור למחקר כמו פעם. עסקים זקוקים למשאב הטוב ביותר כדי לענות על שאילתות וחיפושים ולהציג את מומחיותם.

אתר אינטרנט בנוי ומעוצב נכון, מלא בתוכן מרתק, הוא העיקר  של קידום אתרים לעו"ד. זהו היסוד של כל מה שתעשו על מנת להציב את עצמכם מול הלקוח הפוטנציאלי האידיאלי שלכם, כמו גם ליצור ולקדם את המותג שלכם.

כמה אנשים לדעתכם מגיעים לעמוד השני של גוגל? (רמז, אתם כנראה צודקים)

המיקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל מוביל לשיעור קליקים של 34% במחשבי שולחן ו-35% במכשירים ניידים. מחקרים הראו כי אחוז התעבורה של מחפשים יורד לכדי שניים עד שלושה אחוזים בעמוד התוצאות השני, ונמוג משם. במילים פשוטות, לקוחות פוטנציאליים משתמשים בחיפוש אורגני כדי למצוא משרדי עורכי דין ולשכור את שירותיהם.

ניתן להניח שההיבט החשוב ביותר בקמפיין קידום אתרים לעורכי דין טמון במדידת ההחזר על ההשקעה שלכם, לא רק כסף, אלא גם זמן. אחרי הכול, בין אם אתם שוכרים סוכנות קידום אתרים ובין אם אתם מבצעים את העבודה בעצכם, עליכם להיות בטוחים שאתם משיגים תוצאות הולמות.

 

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות