n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: מחזירים אהבה למתנדבים ולמתנדבות

קריית אונו: מחזירים אהבה למתנדבים ולמתנדבות

המתנדב רמי ניצני
צילום: אריאל שלום

השבוע התקיים באולם הקריה האקדמית אונו אירוע הוקרה בו הוענקו תעודות הערכה ל 29 מתנדבים ומתנדבות בקריית אונו. העיר  ידועה זה מכבר בשיעורי התנדבות גבוהים ואף זכתה לא מכבר בפרס העיר המתנדבת מטעם משרד הרווחה ויושב ראש הכנסת. בדיוק בשל כך, נקרא הערב "מחזירים אהבה", שמטרתו להוקיר ולהחזיר אהבה למתנדבים ולמתנדבות. האירוע נערך במעמד ישראל גל, ראש העיר, רון מלכה, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, ירון יעקבי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים והרווחה ומשה דאלי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הגמלאים. לאחר ההתכנסות, הכיבוד והברכות הוקרן סרטון המתעד את המתנדבים והמתנדבות בפעולה, ונערך מופע רוקנרול של דני בסן עם שני נגנים, שהזכירו לקהל נשכחות, משירי תיסלם ושירים מחודשים נוספים. בהמשך הופיע בקטעי נגינה על פסנתר הילד סתיו גרינברג, שהדהים את הנוכחים בנגינתו ובכישרונו הרב.

גולת הכותרת היה טקס הענקת תעודות הצטיינות על התנדבות, שהוענקו על ידי ראש העיר וסגניו וניר שלהב, מתנדב בכיר במד"א ויו"ר ארגוני המתנדבים בעיר.

קהל אשר מנה כ- 350 איש, מתנדבים, מתנדבות ובני משפחה, ילדים ונכדים שבאו לפרגן להורים ולסבים ולשאוב אנרגיות של נתינה הריע למקבלי ההוקרה

המתנדבים המצטיינים קיבלו שי – 2 ספרים שנכתבו על ידי סופרים תושבי העיר: "שמיטה"  מאת אסתי הלפרין מימון ו"תא לחץ" פרי עטו של ניר חצרוני

האירוע הופק על ידי רחל רביב מנהלת המחלקה להתנדבות בעירייה בשיתוף אורן הללי מנהל תרבות ואירועים במתנ"ס העירוני, עמותת על"ה, והמחלקה למניעת התנהגויות סיכוניות העירונית.

ישראל גל, ראש העיר: "הערב בו אנו מחזירים אהבה למתנדבים ולמתנדבות בעיר שלנו, הוא ערב מרגש בצורה בלתי רגילה. מדובר באנשים ונשים שמשקיעים מזמנם עבור הקהילה ואין זה דבר של מה בכך. אני מצדיע לכל אחד ואחת מהם."

(מעניקים הוקרה למתנדב רמי ניצני. בצילום משמאל לימין: ניר שלהב, מתנדב בכיר במד"א ויו"ר ארגוני המתנדבים, ישראל גל ראש העיר, רון מלכה, מ"מ ראש העיר, ירון יעקבי, סגן ראש העיר, משה דאלי משנה לראש העיר)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות