n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: "כותבים זוכרים"

קריית אונו: "כותבים זוכרים"

במסגרת פרויקט משותף של המחלקה העירונית להתנדבות, המחלקה לנוער וצעירים ותנועת הנוער של המשטרה "שחקים", 8 אזרחים ואזרחיות וותיקים המתנדבים שנים רבות בקריית אונו סיפרו על חייהם מעוררי ההשראה לתלמידים שהוכשרו לכתוב סיפור, לראיין  ולעמוד בפי קהל. אתמול התקיים טקס לרגל השקת הספר "כותבים - זוכרים"

כותבים זוכרים
צילום: עיריית קריית אונו

טקס מכובד ומרשים התקיים אתמול בערב בבית המתנדב בקריית אונו לרגל השקת הספר –  "כותבים זוכרים"  – סיפורים מעוררי השראה של אזרחים/ מתנדבים וותיקים.

המיזם התקיים ביוזמת והובלת המחלקה העירונית להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בשיתוף המחלקה לנוער וצעירים ותנועת הנוער של המשטרה "שחקים".

לאחר סדרה של מפגשי העשרה שהועברו על ידי עינב אלמי, מנחת קבוצות ומאמנת לתקשורת והשגיות, הוכשרו בני ובנות הנוער לכתוב סיפור, לראיין  ולעמוד בפי קהל .

בפרויקט השתתפו 8 אזרחים ואזרחיות וותיקים המתנדבים שנים רבות בקריית אונו, שסיפרו לתלמידים על חייהם מעוררי ההשראה, על הישרדותם בשואה, על הקמת המדינה ועל ציונות. בסיפורים שזורים הקשיים הרבים במהלך חייהם והכוח שמצאו בעזרת הנתינה וההתנדבות.

בטקס השתתפו: ישראל גל, ראש העיר, ירון יעקבי,  סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, משה דאלי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הגימלאים, לילך טרבינוביץ, מנהלת האגף לשירותים חברתיים, ניצב משנה דניאל חדד מפקד מרחב דן, וסגן ניצב ניסים אוחיון מפקד תחנת מסובים. רחל רביב, מנהלת המחלקה העירונית להתנדבות, סיפרה שבעת הקראת הסיפורים באירוע לא נשארה אף עין יבשה בקהל. שרון קניאל הנעימה בשירתה בין הקראות הסיפורים  ורס"ב אילן מזרחי, מפקד השיטור הקהילתי בקריית אונו, שמוביל את תנועת "שחקים" ומהווה עבורם מודל, ניגן בגיטרה ושר ביחד עם החניך, יונתן רוזן.

ירון יעקבי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה:  "פרויקט זה המקיים שיתוף פעולה בין מחלקת הנוער והצעירים, מחלקת ההתנדבות באגף הרווחה באמצעות תנועת שחקים של המשטרה מביא חיבור יוצא דופן בין בני הנוער לוותיקי העיר, חיבור קהילתי שמביא זוויות שונות ומביא עוד זווית על ההיסטוריה. דווקא בערב יום השואה חובה עלינו ללמוד את ההיסטוריה על מנת שנוכל לדאוג לעתיד טוב יותר ובני הנוער זה האמצעי הטוב ביותר לשפר את העתיד."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות