n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / יציאה מושלמת לפגרה!

יציאה מושלמת לפגרה!

קבוצת הנשים של מ.כ אור יהודה, ניצחה במשחק העונה את פנתרות אשדוד, הנחילה לה הפסד ראשון העונה וכבשה את ראשות טבלת הליגה הארצית

מ.כ אור יהודה צילום ניר סימון צילומי ספורט
צילום: ניר סימון צילומי ספורט

שתי הקבוצות הגיעו אל המשחק במאזן מושלם של 4 ניצחונות. אשדוד כבשה בארבעת משחקיה הראשונים העונה לא פחות מ-21 שערים (למעלה מ-5 שערים למשחק), לעומתה ניצבה ההגנה הטובה ביותר בליגה, זאת של אור יהודה, שספגה בארבעה משחקים רק 2 שערים.

השחקניות של עדי פסח, עלו בטירוף אל כר הדשא ושלטו במשחק מהרגע הראשון. בדקה ה-23 הגיע גם השער הראשון והמוצדק אותו כבשה יפעה דותן, שער שגם חתם את תוצאת המחצית הראשונה.

המגמה המשיכה גם עם פתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-58, השלימה דותן צמד אישי כשהעלתה את אור יהודה ליתרון של 2:0. נשות אשדוד עוד הצליחו להעלות את הדופק לאנשי אור יהודה עם שער של ענבר עזרן בדקה ה-65, אך הלביאות המקומיות המשיכו לשלוט והמשחק שהסתיים בניצחון 2:1, עשה חסד עם הפנתרות מאשדוד. בנוסף לכובשת הצמד, מי שהצטיינה במשחק הייתה שוערת אור יהודה- אנה גראוגר, שעם כמה הצלות מטורפות, דאגה שאשדוד לא תצא עם נקודות מהמשחק.

אנה גראוגר מ.כ אור יהודה צילום ניר סימון צילומי ספורט

מאמן הקבוצה, עדי פסח: "ידענו שהקבוצה נכנסת לתקופה קשוחה של 3 משחקים בשבוע וביצענו את ההתאמות כדי להגיע לכל משחק ברמת מוכנות מקסימלית.
לשמחתי כל מה שתוכנן יצא לפועל ועכשיו אפשר לצאת לפגרה בראש שקט, עם מלוא הנקודות ולעבוד על מה שצריך לתקן כדי להגיע מוכנות למשחק חוץ קשה בטמרה. יש לנו יחידת לוחמות משובחת כשהמטרה ברורה לכולן – מקום ראשון ועלייה לליגה הלאומית!"

יפעה דותן, קפטנית, כובשת הצמד: "אם הייתי צריכה לסכם את המשחק אתמול הייתי מסכמת במשפט של נפוליאון "הניצחון הוא נחלת המתמידים" – התמדנו ולא הפסקנו, התמודדנו מול יריבה נחושה שרצתה את הניצחון אבל אנחנו באנו לקחת 3 נקודות. אני גאה ומאושרת להיות חלק מהקבוצה שבה כל השחקניות באו במטרה לנצח והדבר התבטא בפרגון, נחישות, התמדה וטירוף שלא נגמר עד הדקה האחרונה. בהצלחה לכולנו בהמשך העונה."

מנהלת הקבוצה, פסיכולוגית הספורט מורן מגידש: "באנו נחושות ומוכנות מנטלית וטקטית למשחק הזה וראו את זה משריקת הפתיחה ועד הסיום – לא הורדנו את הרגל מהגז. פשוט גאווה להיות חלק מהקבוצה הזו. תודה לשחקניות, לצוות המקצועי ולרפי יצחקי המנהל המקצועי של המועדון. אנחנו יוצאות לפגרה וחוזרות בדצמבר למשחק חוץ קשה בנהריה מול טמרה אבל אני סומכת על השחקניות והצוות ויודעת שאנחנו יכולות ומסוגלות לחזור עם 3 נקודות, שיהיה לנו בהצלחה וחג מונדיאל שמח."

מ.כ אור יהודה כדורגל נשים צילום ניר סימון צילומי ספורט

צילומים: ניר סימון- צילומי ספורט

 

(רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות