n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: סיכום אירועי יום המעשים הטובים

גבעת שמואל: סיכום אירועי יום המעשים הטובים

השנה ״יום המעשים הטובים״ בגבעת שמואל, התקיים בסימן "משמחים את תושבי שכונת גיורא הוותיקים ומפנקים את עובדי הניקיון והגינון בעיר"

יום המעשים הטובים
צילום: איציק חנוכה

"יום מעשים טובים", הוא פרויקט הדגל של עמותת "רוח טובה" שהפך למסורת המתקיימת בערים רבות בישראל. הרעיון המרכזי מאחורי ייסודו של "יום מעשים טובים", הוא שכל אדם יכול לעשות מעשה טוב למען הזולת, מעשה טוב גדול או קטן, שמסייע לאחר, משמח אותו, משפר את חייו ומהווה דוגמה לאופן שבו העולם שלנו יכול להיראות כל יום בשנה.

השנה ״יום המעשים הטובים״ בגבעת שמואל, התקיים בסימן "משמחים את תושבי שכונת גיורא הוותיקים ומפנקים את עובדי הניקיון והגינון בעיר. ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני יחד עם עשרות מעובדי ועובדות העירייה והמתנ"ס – ומתנדבים רבים, הגיעו לשכונת גיורא בעיר כדי לשמח את האזרחים הוותיקים בהפנינג מוסיקלי מחוץ ובתוך בתיהם בליווי נגנים. יחד הם שרו, רקדו והעניקו להם שי וחלקם אף צבעו דירות של קשישים ומקלטים ציבוריים בשכונת גיורא.

 

יום המעשים הטובים
צילום: איציק חנוכה

 

יום המעשים הטובים
צילום: איציק חנוכה

 

העמותה למען הקשיש בעיר ומועדון סביונים לגיל השלישי, אירחו את עובדי הגינון ואת עובדי הניקיון בעיר, פינקו אותם בארוחה טובה והסורגות המוכשרות שלנו העניקו להם כובע צמר מעשה ידיהם. 

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "גבעת שמואל מתנהלת כעיר קהילתית וכמשפחה אחת חמה ומלוכדת, הדואגת לחיזוק חוסנם של כלל תושביה – משפחות, ילדים ובני נוער, בני הגיל השלישי וניצולי השואה. ההתנדבות בעיר, היא דרך חיים של אנשים נפלאים ומיוחדים שגרים כאן, הפועלים למען הקהילה ולמען התושבים במהלך השנה כולה. בהזדמנות זו, אבקש להודות לורד פרץ מנהלת היחידה העירונית להתנדבות, לעובדות ועובדי העירייה והמתנ"ס שעצרו ליום אחד את שיגרת עבודתם ויצאו לעשות טוב, לכל המתנדבים, לכל השותפים ולכל מי שלקח חלק ביום הנפלא הזה – יום המעשים הטובים בגבעת שמואל".

 

יום המעשים הטובים
צילום: איציק חנוכה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות