n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל כדורגל: מחזירים עטרה ליושנה

גבעת שמואל כדורגל: מחזירים עטרה ליושנה

צוות ההנהלה של מכבי גבעת שמואל איתי מחלוף, דוד יעקב, אלי מסלטי וסיגל רבין עמל קשה מיום פתיחת קבוצת הבוגרים כדי להגיע לרגע המיוחל: פתיחת מחלקת הנוער בעיר

WhatsApp Image 2022-09-01 at 11.23.40
מחלקת הנוער בכדורגל. צילום: מכבי גבעת שמואל

ביום שני השבוע נערך אימון הפתיחה של מחלקת הנוער, לראשונה מזה עשור. קבוצת ילדים א׳ (שנתון 2009-2010) תארח את משחקיה בבית דגן ותתאמן בספורטק בגבעת שמואל.
איתי מחלוף הבעלים אמר: "מיום שפתחנו את המועדון לא חשבתי לרגע שאני אתרגש מקבוצת ילדים יותר מקבוצת בוגרים. תענוג לראות אותם מתאמנים ושמחים שיש קבוצה בעיר, אני שמח גם משיתוף פעולה מלא של ההורים – פשוט כיף".
עוד אמר: "אומנם השנה אנחנו פותחים רק קבוצה אחת (בגלל שאין מגרש בעיר והמגרשים באזור בתפוסה מלאה) אבל אני מאמין שבמוקדם או במאוחר יהיה מגרש בעיר ונצליח להרחיב את מחלקת הנוער ולהיות מועדון כדורגל מוכר בארץ".
את הקבוצה ילוו צוות מקצועי רחב הכולל שני מאמנים ראשים יוסי גואטה וניר מוטהדה, מאמן כושר ופסיכולוגית ספורט. "אנחנו משתדלים לתת לילדים את כל הכלים הדרושים להצלחה ואני מאחל לילדים שתהיה להם עונה טובה מהנה ומלאה בהישגים". אמר מחלוף.
דוד יעקב אמר: "זיהינו את הצורך לפתיחת מחלקת נוער לאחר שהורים רבים פנו אלינו ואמרו שאין מענה מקצועי לילדים בגבעת שמואל, וזה לא הגיוני שעיר כל כך מפותחת תצטרך להיעזר בקטגוריה זו בערים השכנות לה. אמנם אנחנו רק בהתחלה אבל לראות את מה שייחלנו לו 3 שנים קורה זה מרגש".
השנה, חוץ מקבוצת הילדים הרשומה בהתאחדות גם יפתח את בית הספר לכדורגל של מכבי גבעת שמואל, אשר יתן מענה כהכנה לליגה עבור שנתונים 2011-2012. "גם בקטגוריה הזאת מטרתנו להתרחב עם הזמן – אנו מלאים תקוות להצלחת הקבוצות, מאמינים שגם בבוגרים וגם בילדים עם הזמן נביא הישגים". סיכם יעקב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות