n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: ערב הוקרה למאות המתנדבים התקיים ביום חמישי

אור יהודה: ערב הוקרה למאות המתנדבים התקיים ביום חמישי

כ-220 מתנדבים, חלקם מגיעים מארגוני התנדבות וחלקם קידמו יוזמות בשיתוף העירייה ו"נפגשים", התכנסו לערב הוקרה. ראש העיר, ליאת שוחט: "המתנדבים שלנו הם שותפים של ממש

ערב הוקרה. צילום: נפגשים מרכזים קהילתיים
ערב הוקרה. צילום: נפגשים מרכזים קהילתיים

ערב הוקרה למתנדבי אור יהודה התקיים בשבוע שעבר בבריכה העירונית במעמד ראש העיר, ליאת שוחט. כ-220 מתנדבים הגיעו לערב, חלקם מגיעים מכ-30 ארגוני התנדבות הפועלים בעיר.

"מתנדבי העיר מהווים עבורנו שותפים של ממש ובזכותם אנו מגיעים לכל תושב שזקוק לכך ומעניקים לו את תשומת הלב המיטבית", אמרה ראש העיר, ליאת שוחט. "הם משקיעים מזמנם הפנוי, על חשבון עיסוקים אחרים, ועושים זאת ללא כל רווח למען האחר, דבר שהוא לא מובן מאליו. ראינו זאת בשנת הקורונה הקשה שעברנו, אבל אנחנו רואים את זה גם מדי יום. זו הזדמנות להגיד תודה למחלקת ההתנדבות ב'נפגשים' ולמחלקת משאבי קהילה באגף שח"ק שמלוות את המתנדבים. העיר אור יהודה התברכה במתנדבים חרוצים ואין גאה ממני על כך. נמשיך להשקיע במערך המתנדבים שלנו, לדאוג שהוא יגדל בכל שנה כדי שהוא יישאר תוסס ודינמי".

לאורך השנה האחרונה פגשו התושבים את מתנדבי העיר במגוון רחב של צמתים: בעבודה עם אזרחים ותיקים, משפחות מעוטות יכולת, בני נוער, אוכלוסיות מיוחדות, הסברה והנגשה לנושא הקורונה, ועוד. במסגרת הערב, נהנו המתנדבים מארוחת ערב קלה, מופע שירה חי של האמן דקל טירי ומופע של ד"ר התלהבות.

מתנדבי העיר פועלים לאורך השנה בחירום ובשגרה בעשייה, כאשר בשנה האחרונה נכנסו אל העיר יוזמות מדהימות של תושבים, בהן הארון הקהילתי, עזרה וחיבוק קהילתי, סורגים קהילה, כריך 10 ויוזמות רבות למען התושבים. בתקופת הקורונה התגייסו המתנדבים כדי להביא מצרכים ותרופות למשפחות ותושבים השוהים בבידוד, לקחו חלק פעיל בהסברה, חילקו משחקים לילדים ועוד.

ערב הוקרה למתנדבים. צילום:  "נפגשים" מרכזים קהילתיים
ערב הוקרה למתנדבים. צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות