n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: כ-20 מיליון שקל הושקעו בשיפוצי הקיץ

אור יהודה: כ-20 מיליון שקל הושקעו בשיפוצי הקיץ

לקראת שנת הלימודים עבודות בטיחות מבוצעות בכל בתי הספר וגני הילדים, ולצידן שלל פרויקטים כמו הקמת מרכז סייבר לחדשנות דיגיטלית, מעבר ושיפוץ של השירות הפסיכולוגי למרכז העיר, חידוש מבנה תיכון יובלים, מיזוג אולם גאון, שיפוץ כיתות בחט"ב יובלים, וכן שיפוצים באלונים, אור מנחם, סביונים, סעדיה גאון וגני ילדים רבים

שיפוץ בתי ספר 3
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

בהשקעה חסרת תקדים של כ-20 מיליון שקל, עוברים בימים אלו עשרות בתי ספר, גני ילדים ומבנים חינוכיים של עיריית אור יהודה שיפוץ ומתיחת פנים לקראת תחילת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר, בכל מוסדות החינוך מושם דגש מרכזי על נושא הבטיחות של התלמידים והילדים שנכנסים בשעריהם, אך לא רק. בין השאר מתקיימות עבודות להחלפת הצללות, פיתוח חצרות, עבודות צבע מאסיביות, ביצוע עבודות הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, איטום, החלפות דשא, התקנת מזגנים, התקנת פירי מעליות ועוד. על העבודות אמונה מחלקת תחזוקת מוסדות חינוך וציבור בראשות טוני אדיב.

 

שיפןץ בתי ספר 1
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: "מדי שנה אנו מבצעים עבודות שדרוג ושיפוץ של מוסדות החינוך כדי לדאוג לכך שתלמידינו יוכלו ליהנות מסביבת לימודים איכותית ובטוחה. אנו שמים דגש על נושא הבטיחות, אך גם מבצעים שלל עבודות לשדרוג הנראות של המבנים ופיתוח סביבות הלמידה. אין לי ספק שב-1 בספטמבר השיפוצים שאנו מקיימים יסבו הנאה מרובה לתלמידים שייכנסו בשערי מוסדות החינוך".

שיפוץ בתי ספר 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

פרויקט מרכזי שמבוצע כעת הוא הקמתו של מרכז סייבר לחדשנות דיגיטלית ברחוב הבנים (במקום מרכז להב"ה) שיספק מענה לגילאי 3 עד 120. המרכז יכלול חדרי לימוד שכוללים מחשבים, חללים ורסטיליים ומרחב להרצאות, כשבמקום יוצב ציוד דיגיטלי חדשני ובכך יאפשר לצמצם את הפערים הדיגיטליים בקהילה לכלל האוכלוסיות, המגזרים והגילים השונים. את המקום יפעיל אגף החינוך באמצעות הטכניון.

עבודות משמעותיות נוספת נוגעת למעבר של השירות הפסיכולוגי החינוכי אל מרכז העיר למבנה בו שכן עד היום אגף ההכנסות ברחוב לו סקלאר (ליד המוקד העירוני). במקום מתבצע שיפוץ יסודי פנימי וחיצוני ופיתוח של האיזור לטובת הכשרת חדרי הפסיכולוגים המשרתים את תלמידי העיר.

בתיכון יובלים מתבצע שיפוץ של חזית המבנה מבחינה פנימית וחיצונית וכן פיתוח החצר הקדמית של בית הספר. כמו כן, מותקנים מזגנים חדשים. בבית ספר אהוד מנור מבוצעות עבודות לפיתוח החצר האחורית וצביעה פנימית של המבנה. באלונים מתקיים שיפוץ של המבנה הצפוני, מבוצעת התקנה של פיר מעלית ושיפוץ מבני השירותים, שדרוג החצר האחורית וצביעה של כלל בית הספר במבנה הדרומי. בבית ספר סביונים מבוצעת גם כן התקנה של פיר מעלית, שיפוץ מבנה השירותים, צבע של כלל בית הספר, כולל צביעה חיצונית וכמובן עבודות בטיחות.

בחט"ב יובלים מתבצעת הורדה של התקרה הישנה וצביעה מחדש, כל זאת לצד שיפוץ של 15 כיתות לימוד, התקנת מזגנים וצביעה פנימית, התקנת פיר מעלית והכשרת חצר לכושר לטובת התלמידים. בבתי הספר אורות ואור חנה מתבצעת צביעה פנימית של המבנה וצביעה חיצונית של אולם הספורט, החלפת אבנים משתלבות ושינוי חזות בית הספר, החלפת ההצללה בכניסה לבתי הספר, טיפול במקומות הישיבה וכן צביעה חיצונית של המבנה. בבית ספר שיזף מתבצעות עבודות צבע פנימיות, סגירת המבואה, שיפוץ חדר המורים, החלפת התקרה וגופי התאורה בספריה, טיפול במבנה המזרחי וכמובן עבודות בטיחות.

בבית ספר אור מנחם מותקנים מזגנים, הותקנה הצללה בכניסה לבית הספר, מבוצעות עבודות צבע פנימיות של בתי הספר ותיקוני בטיחות וכן שיפוץ חדר המורים וחדרי הנהלה. באולם גאון בו עושים שימוש תלמידי בית ספר סעדיה גאון מתבצעת עבודה להתקנת מיזוג חדש. בבית הספר מתבצעות גם עבודות של שיפוץ החצר האחורית, צביעה פנימית, התקנת פיר מעלית, שיפוץ מבני השירותים ועבודות בטיחות. בברנקו וייס מבוצעות עבודות שיפוץ והנגשות של השירותים.

בכל גני הילדים מתקיימות עבודות שונות ששמות דגש על בטיחות, ובמקביל מתבצעות עבודות משמעותיות בגנים פרג, נורית, רקפת, צלף, צבעוני, כלנית, הדס, הרדוף, שיזף, מרגנית, ארז, סייפן, חרצית, תדהר, ברוש, לילך, אורן, מיכל, חצב, דולב, אמנון, תמר, חבצלת, לבונה וגני גוטליב ברחובות השקמה והפלמ"ח. כמו כן, מתבצעות עבודות במועדוניות הדרים, שקד, אביב וההסתדרות, צביעה פנימית של מבנה תפוח הפיס הוותיק, עבודות בתנועות הנוער הצופים, מכבי צעיר ובני עקיבא וצביעה של מבנה קידום הנוער. במועדונית הפלמ"ח מתבצע שיפוץ יסודי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות