n
דף הבית / בקעת אונו / חינוך בקעת אונו / אור יהודה: "סעדיה גאון" זכו בתחרות האולימפידע העירונית במתמטיקה

אור יהודה: "סעדיה גאון" זכו בתחרות האולימפידע העירונית במתמטיקה

התחרות העירונית במתמטיקה נערכה השבוע בה תלמידי סעדיה גאון זכו במקום הראשון, אהוד מנור זכו במקום ה- 2, אלונים זכו במקום ה-3. ראש העיר, ליאת שוחט: "מבחינתי כל מי שהגיע לגמר ניצח בתחרות. ההשקעה בתחומי המתמטיקה ובנבחרות בתי הספר קוצרת פירות ואנו גאים בתלמידים על ההצלחות שלהם"

אולימפידע 5
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

בשלב הגמר של התחרות העירונית במתמטיקה האולימפידע  שנערכה השבוע זכו תלמידי סעדיה גאון במקום הראשון, וקיבלו פרס שכבתי בגובה 1,000 שקלים שישמש את התלמידים לפעילות.

שלב הגמר של תחרות האולימפידע במתמטיקה נערכה השבוע במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, מנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, והממונה על תחום המתמטיקה בבתיה"ס יסודי במחוז ת"א, שלומית זליכה, ובשיאו ניצחה נבחרת בית ספר סעדיה גאון במקום הראשון.

הזכייה הזו הקנתה לשכבת כיתות ו' בבית הספר פרס כספי בשווי 1,000 שקלים שישמש את תלמידי השכבה לפעילויות מגוונות. בית ספר אהוד מנור הגיע למקום השני עם פרס כספי בשווי 800 ₪. בית ספר אלונים הגיע למקום השלישי וזכה בפרס כספי בגובה 600 שקלים. כל המשתתפים קיבלו תעודת הוקרה על ההשתתפות ושעון דיגיטלי חכם.

אולימפידע 3
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

ראש העיר ליאת שוחט, בירכה את התלמידים הנרגשים וציינה: "מבחינתי, כל מי שהגיע לגמר ניצח בתחרות. ההשקעה בתחומי המתמטיקה ובנבחרות בתי הספר קוצרת פירות ואנו גאים בתלמידים על ההצלחות שלהם, בהורים, במנהלות, במורים למתמטיקה, במפקחות, בצוות אגף החינוך ובכל מי שלקח חלק בתחרות".

האולימפידע היא תוכנית למצטיינים שמתקיימת בהובלת אגף החינוך והפיקוח על המתמטיקה במחוז ת"א ונועדה להעצים את תחום המתמטיקה ולעודד למידה משמעותית וחווייתית תוך הגברת המוטיבציה ועידוד מצוינות מתמטית על כל היבטיה. בתחרות הגמר השתתפו נבחרות תלמידים מכיתות ו' מביה"ס: שיזף, אהוד מנור, אלונים, סעדיה גאון, סביונים ואור מנחם. את התחרות ריכזה מטעם העירייה מיכל ניסים, רכזת יזמות באגף החינוך.

לראשונה, תלמידי הנבחרות השונות של בתי הספר למדו ביוזמה ובחסות אגף החינוך קורס מצוינות במתמטיקה עם ד"ר אבי פולג, איש חינוך ומדריך מורים ותלמידים במתמטיקה, במסגרתו רכשו התלמידים מיומנויות באסטרטגיות חשיבה מגוונות במטרה לפתח חשיבה ביקורתית ופיתוח יכולות של לומד עצמאי ברוח מיומנויות הלומד של המאה ה-21.

אולימפידע 1
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

הנבחרות מאור יהודה כללו ארבעה תלמידים מצטיינים, בנים ובנות, מכל בית ספר שנבחרו לייצג את ביה"ס בתחרות. חברי נבחרת סביונים כללה את שירה גוילי, נועה שדביץ, עידו בסון ועידו אמיר. נבחרת אלונים כללה את תומר אקאר, אורי ארונוב, רומי קיקוב ופידאן מחדיזדב. בנבחרת סעדיה גאון שחר איילו, שילת רצאבי, איתן לביא ואליה ואזנר. בנבחרת אהוד מנור זיו בסון, ליה חיות, יאיר מילר ונדב משיח. נבחרת אור מנחם כללה את נהוראי זאורוב, נהוראי שליו, יעקב קריחילי ועידו רפאל (הנציגים האחרים אבינועם שמחייב ונהוראי דוידוב לא היו יכולים להשתתף) ובנבחרת שיזף אדוה זיזוב, ענבל שימקין, איתי כץ ורפאל נפתלי.

אולימפידע 6
צילום: דוברות עיריית אור יהודה
אולימפידע 7
צילום: דוברות עיריית אור יהודה
אולימפידע 8
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

pretty-teenager-happy-be-back-university

מחינוך לעבודה, אל תהיו מופתעים!

תפריט נגישות