n
דף הבית / בקעת אונו / חינוך בקעת אונו / אור יהודה: מנהלת גן הדר נבחרה כעובדת הוראה מצטיינת  

אור יהודה: מנהלת גן הדר נבחרה כעובדת הוראה מצטיינת  

רז סמוכה המנהלת את גן הדר הקרוי על שמה של לוחמת מג"ב הדר כהן ז"ל ונבחרה כעת כעובדת הוראה מצטיינת במחוז ת"א של משרד החינוך. סמוכה: "נושא הנתינה, הכרת הטוב והחיבור לקהילה הוא נר לרגליי"

רז סמוכה
צילום: פרטי

גן הדר אותו מנהלת רז סמוכה הוא גן לזכרה של בת היישוב לוחמת מג"ב רש"ט הדר כהן ז"ל שנפלה בהיתקלות עם מחבלים בירושלים בשנת 2016. רז מנציחה את זכרה של הדר לאורך השנים בשיתוף עם הוריה סיגל ועופר תוך מגוון פעילויות ערכיות. רז והגן מאמצים לאורך השנים את היחידה בה שירתה הדר ומעצימים את ילדי הגן בנתינתם.

סמוכה, נבחרה בשבוע שעבר על ידי מחוז תל אביב של משרד החינוך כעובדת הוראה מצטיינת לשנת הלימודים תשפ"ב. סמוכה התרגשה מההודעה שקיבלה בשבוע שעבר על הבחירה בה יחד עם 19 אנשי חינוך מהמחוז.

 "הבחירה בי מרגשת אותי מאוד ואני מעריכה את כל הגורמים המעורבים בכך ומודה על הבחירה בי", אומרת סמוכה. "נושא הנתינה, הכרת הטוב והחיבור לקהילה הוא נר לרגליי וזו הזדמנות להודות לצוות הגן שעובד איתי. אנו מקיימים למידה משמעותית, מקנים ערכים ודואגים לאקלים מיטבי בגן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

pretty-teenager-happy-be-back-university

מחינוך לעבודה, אל תהיו מופתעים!

תפריט נגישות