n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: בטקס מרגש "מרכז מענה" נקרא ע"ש אופירה שור-לוי ז"ל

אור יהודה: בטקס מרגש "מרכז מענה" נקרא ע"ש אופירה שור-לוי ז"ל

המרכז לנוער וצעירים בעיר שנוסד על ידי עו"ס אופירה שור לוי שעבדה בעירייה ב-27 השנים האחרונות, ייקרא מעתה על שמה. בטקס מרגש בהשתתפות בני משפחתה אמרה ראש העיר, ליאת שוחט: "חשוב לי שכל נער ונערה שייכנסו בפתח הבית הזה יתוודעו לדמותה יוצאת הדופן של אופירה"

WhatsApp Image 2022-12-25 at 15.49.42
מרכז מענה

אופירה שור-לוי ז"ל, עובדת סוציאלית ופסיכותרפיסטית מזה 27 שנים באגף השירות הפסיכולוגי בעיר, נפטרה בטרם עת לפני כחודשיים והותירה את עובדי העירייה המומים וכואבים. אופירה הקימה וייסדה את מרכז מענה לנערות ולנערים בסיכון ובצעד תקדימי החליטה ראש העיר, ליאת שוחט, להנציח את זכרה ופועלה והחליטה להסב את שמו של המרכז כך שייקרא על שמה.

בנוכחות בני משפחתה הרבים, חבריה לאגף שח"ק, עובדי עירייה, מכרים ומוקירי זכרה התקיים טקס הסרת הלוט מעל שלט המבנה ולאחר מכן הוסר הלוט משלט הנצחה בתוך המבנה עם תמונתה ותיאור פועלה של אופירה למען בני הנוער בעיר. באירוע השתתפו ראש העיר, ליאת שוחט, סגניה שלמה זלמן סיונוב ועופר בוזי, ד"ר אסתי אשל מנהלת אגף שח"ק וחברי מועצת העיר אברהם בורוכוב ויחיאל מושייב.

ליאת שוחט, ראש העיר, ציינה בטקס: "רק לפני שנה וחמישה חודשים השלמנו את הקמת מרכז מענה שמאפשר מקום בטוח ואיכותי לנערות העיר. המקום הזה היה אחד מפרוייקטי חייה של אופירה שהייתה מעורבת בכל פרט ופרט ודאגה שלנערות העיר יהיה את הטוב ביותר. גם בתקופות השחונות יותר, כשהמקום הזה היה פחות מזמין, אופירה ידעה להתאים את עצמה לכל מצב ודאגה לעשות את הטוב ביותר בכלים שעמדו לרשותה.

"זה נכון שיש נטייה לדבר טובות על אדם שנפטר, אבל האנשים שיושבים כאן במקום הזה והכירו את אופירה יודעים שכל מילה שנאמרת עליה – נכונה להפליא", הוסיפה שוחט. "אופירה הייתה שליחה שלנו למשימות המורכבות ביותר. היא עסקה בתחום שנראה לאחרים אפור, אבל דאגה לצבוע אותו בצבעי הקשת כדי להפוך את תחום הנוער והצעירים לתחום מוביל ובעל חשיבות רבה בעיר. די מלהזכיר את שיתופי הפעולה הפוריים שהיא קיימה עם מחלקות העירייה השונות, אבל מה שבעיקר בלט בכך זה העובדה שהיא תמיד עשתה זאת בנועם, בצניעות – כשהאגו תמיד בצד".

צילומים: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות