n
דף הבית / בת ים / בכר נגד ברוט ויריב: "הפוליטיקה מלוכלכת, אבל בשביל בת-ים אסכים להתלכלך"

בכר נגד ברוט ויריב: "הפוליטיקה מלוכלכת, אבל בשביל בת-ים אסכים להתלכלך"

מקורבו של לחיאני שהפך לאויב שלו וטען שהוא עבריין, מותח ביקורת קשה גם על הנהלת העיר הנוכחית. "ההתנהגות של ברוט היא בזויה" הוא אומר, "יריב מכר את הקאנטרי להסתדרות בזול". בכר התחזק מעט לאחרונה בסקרים, אך עדיין נמצא הרחק מאחור. "הוא ירוץ עד הסוף" אומרים מקורביו, "ויביא לפחות שני מנדטים".

MixCollage-20-Feb-2024-02-09-PM-961

לאחר שהוקלט כשהוא מותח ביקורת קשה על שלמה לחיאני, מי שהיה מקורבו הגדול והפך לאויב שלו, מגיעה כעת תורה של הנהלת העיר הנוכחית: יוסי בכר, שכיהן כראש עיר מטעמו של לחיאני בזמן מאסרו ובתקופת הקלון שלו, מכוון כעת את החיצים גם לעבר ראש העיר צביקה ברוט וממלא מקומו אלי יריב. על הפרק: התנהלות לא חברית, לדבריו, ופעילות שהביאה להעברת הקאנטרי לפני 20 שנה לחברה השייכת להסתדרות.

עם זאת, בכר אינו מתייחס לשאלה מדוע הוא עצמו לא פעל בנושא הזה בזמן כהונתו כראש העיר, ולא מנע את התוכנית שהחלה בתקופת לחיאני למכור את הקאנטרי לכרישי נדל"ן.

בהתייחסו לברוט ציין בכר בפוסט שכתב בפייסבוק כי "בעקבות ההתנהגות הבזויה של ראש העיר, החלטתי להסיר את הכפפות, לשנות את דרך הפעולה שלי ולהמחיש לכם בדיוק מי הוא. עלינו הבת-ימים לא יעבדו יותר".

לדבריו, "שמעתי לא פעם את משפחתי אומרת לי שהפוליטיקה מלוכלכת ושאתרחק ממנה, אבל אני למען בת-ים לא חושש להתלכלך".

בהתייחסו ליריב טוען בכר כי לפני למעלה מ-20 שנה, הוא קידם את המתווה לפיו בוצע מכרז להפעלת הקאנטרי ובו זכתה חברה השייכת להסתדרות. לדבריו, מאז חלה הזנחה במקום והנהלת הקאנטרי מעניקה הנחות במחירי המנויים לחבר הסתדרות ולמשפחות מצוקה, אך לא לציבור הרחב.

עם זאת, גורמים בעירייה ציינו כי בכר עצמו התעלם מהעובדה שבזמן כהונתו כראש עיר הוא לא פעל לשינוי הנושא, אם לדעתו הוא דורש תיקון. בנוסף שכח לדבריהם כי הוא עצמו לא עצר את תוכניתו של לחיאני, שהמשיכה להתקדם בזמן כהונתו, למכירת הקאנטרי לכרישי נדל"ן מבלי שהייתה תכנית לבניית קאנטרי אחר.

"ברוט ובכר עצרו את התוכנית ואף סיכמו עם הנהלת הקאנטרי על שיפוץ מקיף בקרוב, כך שכנראה יש מועמדים שיש להם זיכרון קצר", הם אמרו, "הציבור יודע מי דואג לאינטרס של התושבים, ומי לבעלי האינטרסים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יש עוד מישהו שהוא לא מנסה ללכלך עליו??
    תקשיב למשפחה שלך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות