n
דף הבית / בת ים / המהפך של אבי ביטר : השיל 35 ק"ג בחמישה חודשים

המהפך של אבי ביטר : השיל 35 ק"ג בחמישה חודשים

הזמר שבשיאו הגיע למשקל של 190 ק"ג החליט בעצת רופאיו לעשות שינוי דרסטי: " היום אני מצליח לעלות במדרגות ולשחק עם הילדים .היעד הסופי? " להגיע למשקל 90 קילו"

אבי ביטר
אבי ביטר: צילום ביטר

"הגעתי למצב שכמעט לא תפקדתי, לא יכולתי לשרוך בעצמי את הנעלים, התקשתי בפעולות בסיסיות, הסוכר שלי היה גבוה בבדיקות וגם הכולסטרול. בהמלצת הרופאה הוצע לי טיפול חדשני בזריקות להורדת המשקל. בזכותה קיבלתי איכות חיים חדשה"

כך מספר לראשונה לגל גפן השחקן והזמר אבי ביטר וחושף איך שינה את אורכות חייו.

ביטר בן ה-55 נשוי ואב לארבע ילדים, מוכר לציבור הרחב כמי שהוציא 8 סרטים וחתום על שירים ולהיטים רבים, התמודד מזה עשרות שנים עם בעיית משקל  והחליט לעשות שינוי בחייו, בעבר סיפר ביטר כי כשהגיע לשיא המשקל 190 ק"ג התקשה לעשות פעולות פשוטות בחיי היום יום כמו לשרוך את נעליו.

" מכיוון שעם הגיל התחיל הסוכר לעלות לי והכולסטרול, הרופאה המליצה לי על זריקות לדיכוי התיאבון, מדובר בטיפול חדשני שאני שומע שהרבה אנשים עושים" מסביר ביטר וממשיך" החלופה לטענת הרופאה היתה ניתוח שרוול שלא רציתי לעשות, שנים שיש לי טבעת בוושט וזה לא עזר לי, המשכתי לאכול, בתחילת התהליך של הזריקות הייתי סקפטי אבל עם השבועות שעברו הקילוגרמים פשוט נשרו ממני, בתחילת התהליך שקלתי 145 ק"ג כיום אני 110 ק"ג, כל זה בפחות מחצי שנה"

לטענת ביטר אשתו מזריקה לו פעם בשבוע את הזריקה והתופעות לא היו נעימות בהתחלה " היו לי צרבות ובחילות אבל הגוף התרגל לחומר, אני חושב שזו זריקת פלא אבל למיטב הבנתי זה לא מצליח לכל אחד אבל עלי זה הצליח בגדול, הזריקה גורמת לדיכוי תאבון, אני אוכל ממש מעט, כשאני כבר רעב אני אוכל משהו קטן ושבע, לפני הזריקות חייתי כדי לאכול, היום אני אוכל כדי לחיות.

אבי ביטר
לאחר המהפך : צילום: אבי ביטר

 

ומה היעד?

אני רוצה להגיע ל90 קילו בערך ואני מאמין שאצליח, לפני הירידה במשקל הייתי עייף כל הזמן, היום אני ישן יותר טוב, הפסקתי לנחור לא מרגיש עייפות כמו בעבר, הולך הרבה ברגל, מצליח לעלות 4 קומות שלפני התהליך הייתי עולה בקושי קומה אחת, זה חיים אחרים, אני פעיל עושה מידי פעם הליכות ואני בתנועה."

בימים אלה עובד ביטר על סרט חדש לאחר שסרטו האחרון "השוד האחרון " עלה ב"הוט v.o.d  " לפני מספר שבועות והוא מצליח מאוד, בנוסף מקיים ביטר הקרנות על סרטו "השוד האחרון" בקולנוע קנדה יחד עם כל הצוות שהפיק וערך את הסרט ובסיום ההקרנה תתקיים שיחה עימו על יצירת הסרט.

הסרט מספר על חבורת פורצי הכספות הגדולים והמפורסמים ביותר בתולדות המדינה אשר מתאחדים לשוד אחד אחרון כנגד כל הסיכויים בביתו של זקן מסתורי בעל עבר אפל.

אבי ביטר יאלץ להתמודד עם האתגר הגדול ביותר איתו התמודד בכל חייו ולבצע את השוד האחרון עבור אהבתו הראשונה – מרגריטה המסתורית והיפה בנשים.

הסרט הופק על ידי ספיר פליישמן הפקות וקולנוע קנדה.

אבי ביטר
אבי ביטר בסרט " השוד האחרון". צילום : יואב ארטשיק

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. סאלי עגיב

    גאה בך כל הכבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות