n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: הכירו את סגן ר' שסיים קורס טייסי מסוקים

קריית אונו: הכירו את סגן ר' שסיים קורס טייסי מסוקים

כבוד גדול לקריית אונו שאלה הם בניה, הכירו סגן ר' בן 21 תושב העיר, מסיים את קורס טיס 184 כטייס מסוקים! ישראל גל, ראש העיר קריית אונו הוזמן לטקס הסיום וברך את סגן ר': "כולנו בקריית אונו גאים בך, ומאחלים לך הצלחה בהמשך הדרך!"

תמונה קבוצתית טייסי מסוקים
צילום: דובר צה"ל

לסגן ר' שני אחים קטנים, אמו (50) אדריכלית ואביו (50) מהנדס חשמל. לפני גיוסו לקורס טיס, השתתף במכינה קדם צבאית, המחברת בין הזרמים השונים ביהדות. בבית הספר התיכון הרחיב את מגמות פיזיקה וכימיה ובזמנו הפנוי אוהב לטייל, לצלול, לשחק כדורסל, לטפס ולעשות יוגה.

סגן ר' לא חלם להיות צוות אוויר: "לא נכנסתי לקורס במחשבה שאסיים אותו, אבל היום אני יודע שאני מאוד מחובר לתפקיד ולעשייה בתוכו, מצאתי בו חלק לביטוי עצמי". חוויה שזכורה לסגן ר' במיוחד היא טיסה בשלב הראשוני של הקורס, הוא מספר: "למדנו ציר ניווט במכתש רמון, הטיסה נועדה לבחון אותנו תחת לחץ ועומס, התכוננתי אליה בצורה מיטבית. לפנות בוקר כשטסתי בנחל צין והגעתי למכתש הקטן והשמש זרחה ממול, הייתי מאושר ומחויך ובעיקר גאה בעצמי על העבודה הקשה".

בשנת ההשכלה בקורס, סגן ר' לקח חלק בפרויקט השלמת בגרויות לחיילים המשרתים בבסיס: "לאורך הקורס הרגשתי שאני סופג, מקבל ומתפתח וברגע שהתפנה לי זמן, הקדשתי אותו על מנת להעניק בחזרה החוצה. זו הייתה חוויה מדהימה שעזרה לי למצוא מקום לביטוי עצמי והגשמה גם לאורך הקורס", הוא משתף.

למפגש מפקד חיל האוויר עם משפיעים, הוא עתיד להביא את סבו: "הוא אדם מעורר השראה, תמיד ידאג לטובת המשפחה ויעזור בכל דרך אפשרית. הוא האדם הכי חכם ויצירתי שפגשתי בחיי ואני לומד ממנו המון".

סגן ר' מסכם 3 שנים בקורס: "היו לי המון רגעים טובים והמון רגעים מאתגרים, אני שמח ומתרגש לסיים".

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו הוזמן לטקס הסיום וברך את סגן ר': "כולנו בקריית אונו גאים בך, ומאחלים לך הצלחה בהמשך הדרך!"

תמונה קורסית
צילום: דובר צה"ל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

6

מנהלת חדשה לבית הספר גולדטק חולון

תפריט נגישות