דף הבית / כללי / יסגרו את השני בשלישי

יסגרו את השני בשלישי

חיפה על חסרונו של המילטון- דוברת. צילום עודד קרני מנהלת הליגה
חיפה על חסרונו של המילטון- דוברת. צילום עודד קרני מנהלת הליגה

סגנית האלופה חזרה מפגרת הנבחרת עם סגל שונה שכולל את הזר החדש דיאנג'לו הריסון וללא ג'ורדן סווינג ופרדריק בורדיון ששוחררו. בנוסף, גודס נאלץ להסתדר גם בלי אלכס המילטון הפצוע, אך מי שחיפה על חסרונו היה נועם דוברת, שהציג עוד משחק טוב ויחד עם חברו נמרוד טישמן, הוביל את ראשון לציון לניצחון 76:63 על עירוני נהריה.

דריל מונרו פתח עם חמש נקודות רצופות ומי שקלע ראשון אצל הסגולים מהצפון, היה האקס- איגור קולשוב. דוברת נכנס גם הוא לעניינים עם נקודות ראשונות אבל קולשוב עם פתיחה מצוינת, השאיר את האורחים בתמונה. גיא גודס, הרים מהספסל את נמרוד טישמן שהכניס איתו אנרגיות מטורפות, הפעיל מצוין את חבריו והפער נסק לעשר נקודות לפני שנהריה מזערה נזקים בסיום הרבע שנעצר על 23:15. עם פתיחת הרבע השני נכנס לעניינים הזר החדש- דיאנג'לו הריסון ועם חמש נקודות רצופות החזיר את היתרון לדו ספרתי. הזרים של נהריה לקחו את המשחק עליהם וצמצמו לחמש נקודות, אז אז ראשון לציון עם ריצת 7:0 בראשות דריל מונרו בדרך ל- 39:29 במחצית.

הביא את המפנה, טישמן- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הביא את המפנה, טישמן- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

דוברת וטישמן פתחו מצוין גם את המחצית השנייה ושמרו על ההפרש הגבוה לטובת הקבוצה. הרבע השלישי אומנם היה צמוד בפני עצמו, אבל הפרש עשר הנקודות נשמר ולרבע האחרון עלו הקבוצות כשהתוצאה היא 57:47 למקומיים. נהריה החליטה לא לוותר על המשחק ופתחה מצוין את החלק האחרון כשעם ריצת 7:1, היא צמצמה את ההפרש לארבע נקודות בלבד. אדם אריאל עם שלוש קליעות מדויקות מהקו שמר על מרחק ביטחון ואז הגיע הריסון עם חסימה מצד אחד ושלשה גדולה מהצד השני שקבעו 68:58. נהריה שוב צמצמה עד לחמש נקודות, אבל אחרי פסק זמן של גיא גודס, מכבי ראשון לציון ידעה להגדיל שוב לדו ספרתי והפעם גם לשמור על ההפרש עד לסיום.

הריסון עם בכורה מצוינת- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הריסון עם בכורה מצוינת- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

קלעו: הריסון 17, טישמן ודוברת 12 כל אחד, קלי 11, מונרו 10, אריאל 8, בלייזר 6. בעקבות הפסדה של חולון, הקבוצה הבטיחה את המקום השלישי בתום הסיבוב השני בלי קשר לתוצאת המשחק בחולון ביום שני הקרוב והמשחק שיינעל את הסיבוב מול ירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

מהיום: דרכון ותעודת זהות מחדשים מהבית!

תפריט נגישות