n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: עד כמה העיר מוכנה למצבי חירום בעת משבר מים וביוב?

ראשל"צ: עד כמה העיר מוכנה למצבי חירום בעת משבר מים וביוב?

לפי ביקורת של רשות המים הממשלתית שנערכה לבחינת מוכנותה של ראשון לציון לאספקת מים במצב חירום "למניב ראשון מוכנות מלאה למתן מענה בעת משברי מים וביוב"

ביקורת רשות המים 3
צילום: מניב ראשון

בחברת "מניב ראשון" ערוכים לכל תרחיש. חברת המים והביוב העירונית, מניב ראשון לציון, זכתה לשבחים בביקורת של רשות המים לבחינת מוכנותה לאספקת מים לתושבים במצבי חירום והתמודדות עם מצבי חירום מורכבים. ראש העירייה, רז קינסטליך: "הבעת אמון בהיערכות של העיר למצבי חירום"

חברת המים העירונית, "מניב ראשון", זכתה לאחרונה לשבחים מרשות המים בעקבות ביקורת מוכנות לחירום ואספקת מים לתושבים במצבי  חירום מורכבים. החברה זכתה בציונים גבוהים בכל המדדים, המבליטים יותר מכל את התרשמותם העמוקה של בכירי רשות המים מהיערכותה של מניב ומיכולותיה לספק מענה בשעת חירום לתושבי העיר. 

יו"ר דירקטוריון החברה, ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "תוצאות הביקורת הן הבעת אמון נוספת בהיערכות העיר למצבי חירום ומתן מענה לכל תרחיש המאיים על שגרת משק המים העירוני. ישר כוח להנהלת מניב ולעובדיה".

צוות הביקורת בהובלתו של מנהל מחוז מרכז ברשות המים, אריאל חג'בי, קיבל סקירה מקיפה ממנהל החירום והביטחון במניב, שמעון מורד, שהציג את מוכנות החברה ואת היערכותה לתרחישים שונים מרעידת אדמה, דרך זיהום מקורות מים ועד לאירוע סייבר. הצוות סייר במתקני החברה, בחן מקרוב את ציוד החירום והתרשם עמוקות. בביקור הוצגה גם יכולתה של העיר ראשון לציון באספקת מים חלופית לשעת חירום, בין היתר על ידי הקידוחים (בארות המים) שבאמצעותם מסופקים מים לתושבי העיר באופן שוטף.

ביקורת רשות המים
צילום: מניב ראשון

בדוח הביקורת נאמר בין היתר: "'מניב ראשון' במוכנות מלאה למתן מענה בעת משברי מים וביוב. ראוי לציין כי נעשתה פעילות מרשימה במסגרת ההכנות לביקורת, הלמידה ומימוש לקחים מביקורת קודמת. ניכר כי החברה משקיעה רבות בתחום החירום והמוכנות למשבר מים והעשייה בתחום החירום נמשכת ומקבילה לפעילות רצופה ומקצועית לשיפור המוכנות. כמו כן, רמת המוכנות והבקיאות שהפגינו בעלי התפקידים בביקורת והממשק אל מול הרשות הינו גבוה רצוף ועקבי. "מניב" נערך בצורה הראויה לציון, הפגין מקצועיות ומסירות בתהליך ההכנות לחירום".

יצוין כי חברת המים "מניב" בראשון לציון נחשבת למודל להיערכות למצבי חירום במשק המים הלאומי. בשנים האחרונות גורמים מקצועיים רבים בתחום הגיעו לביקור ולמידה על היערכותה של העיר, וכן להיכרות עם נהלי שעת חירום ולתרגילים, אשר מתבצעים באופן שוטף.

סאלי לוי, מנכ"לית חברת "מניב", סיכמה: "הטיפול בתשתיות וההיערכות למשברים לא תמיד נראים לעין, אולם חשיבותם גבוהה במיוחד. התיאום עם העירייה בהובלתו של ראש העיר רז קינסטליך, הקשר עם הגורמים המקצועיים ברשות המים והמסירות הרבה של עובדות ועובדי מניב תרמו רבות לציון הגבוה לו זכינו בביקורת. נמשיך לפעול למען שגרת חיי תושבי ראשון לציון תוך היערכות מוקפדת לחירום".

ביקורת רשות המים 2
צילום: מניב ראשון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

232

ספורטאי ראשון לציון חזרו מאליפות הטאקוונדו עם 11 מדליות!

תפריט נגישות