n

נחלת לקחה את הדרבי

רגע לפני שהליגות הנמוכות שוב נכנסו לסגר, ניצחה נחלת יהודה 3:2 את מ.ס ראשון לציון בדרבי של מחוז מרכז עם שער ניצחון דרמטי

נחלת יהודה צילום DBM APPS

שתי הקבוצות צפויות להיאבק השנה בצמרת ליגה ג', וכבר בשלב מוקדם, ההגרלה זימנה להן אחת את השנייה לדרבי הראשון של העונה.

נחלת יהודה פתחה מצוין, הייתה טובה יותר על כר הדשא ובמהלך המחצית הראשונה, כבשה פעמיים ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון. את שני השערים בדקות ה-30 וה-40, כבש שחקן הבית של המועדון- רון מורג.

רון מורג נחלת יהודה צילום DBM APPS

שני שערים במחצית הראשונה- רון מורג. צילום: DBM APPS

במחצית השנייה הקצב נרגע ומ.ס ראשון לציון נכנסה לאט לאט לעניינים. בדקה ה-75, אקס נחלת- רוני אוחנה, כבש את השער המצמק לזכות מ.ס ראשון לציון והביטחון חזר אל שחקני הקבוצה האורחת.

המשחק נכנס לתוספת זמן ושוב היה זה רוני אוחנה, שהימם את נחלת יהודה עם שער שיוויון בדקה ה-92. כשהיה נראה שהמשחק יסתיים בחלוקת נקודות, הגיע יצחק קסאי של נחלת יהודה אשר נכנס אל כר הדשא כמחליף בדקה -70, ובבעיטה אדירה שנעצרה רק בין חיבורי השער, ניצח את המשחק לקבוצתו.

יצחק קסאי נחלת יהודה צילום DBM APPS

שער ניצחון דרמטי- יצחק קסאי. צילום: DBM APPS

בנחלת יהודה, גאים בניצחון הביתי שהושג בזכות שערים שכבשו שחקני הבית. המועדון שעבר מהפך בקיץ האחרון, החל בתהליך הבראה שכלל חילופים גם מאחורי הקלעים עם שינוי בעמדת הבעלים של הקבוצה. את המושכות לקחו יוסי זוהר ודורון בן משה, שהחליטו לתת קרדיט לשחקני מחלקת הנוער של האגודה.

יוסי זוהר דורון בן משה צילום DBM APPS

יכולים להיות מרוצים- זוהר ובן משה. צילום: DBM APPS

ואכן השנה מקפידים לשתף כמה שיותר שחקני בית ובמשחק האחרון שותפו לא פחות מ 9 צעירים שגדלו במועדון, שניים מהם כאמור, כבשו את השערים שהובילו לניצחון.

בינתיים, הליגה שוב בהקפאה בעקבות הסגר שנכפה על המדינה ובמועדון מקווים שכשהליגה תשוב, הקבוצה תמשיך במומנטום החיובי ובסוף העונה גם תחגוג חזרה לליגה ב'.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שלמה רז צילום מועדון ניווט ראשון לציון והשפלה

הניווט שלפני הסערה

תפריט נגישות