n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נובי גוד שמח עם עץ חג המולד

ראשון לציון: נובי גוד שמח עם עץ חג המולד

גם השנה עץ חג המולד בלב המדרחוב ביוזמתו של סגן ראש העיר. בביצקי: "זה משמח רבים, לא באתי להתגרות באף אחד".

WhatsApp Image 2023-01-01 at 14.42.22
צילום : פרטי

אתמול בלילה קיבלנו את השנה האזרחית, מקסים בביצקי סגן ראש העיר ביוזמה פרטית שלו העמיד עץ חג המולד בלב המדרחוב בגובה של 2.5 מטר, מקושט כמנהג המסורת ומאיר.

בכל שנה נשאלת השאלה האם עץ חג המולד יפר את הסטטוס קוו בעיר, לבנתיים העירייה עוד לא מציבה עץ אשוח, אבל היוזמה הפרטית של סגן ראש העיר בביצקי שמחה אלפי תושבים שחוגגים את הנובי גוד.

זו השנה השלישית שבביצקי ביוזמתו הפרטית מעמיד עץ אשוח בלב רחוב העיר ברחוב רוטשילד, ברשתות החברתיות הוא כתב " זו השנה השלישית שעץ חג המולד מקשט את מרכז העיר שלנוף והמחלוקות סביבו עדין לא התפוגגו, רבים מנסים לעשות על כך הון פוליטי.

אני לא רוצה להתגרות באף אחד, ולא להתווכח עם אף אחד, או להוכיח שום דבר לאף אחד. אני מעלה את עץ חג המולד במרכז רוטשילד כבר שנה שלישית ברציפות ואני יודע שזה משמח רבים, אני מאחל לכם רוח שנה חדשה אמיתית!"

לגל גפן מסר בביצקי " חימם לי את הלב התגובות של תושבי העיר, עד כה קיבלתי מאות פירגונים, אנשים שהגיעו להצטלם עם העץ ואמרו שהבאתי להם את הבית לעיר ראשון לציון, אמשיך ואפעל למען תושבי העיר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

ראשון לציון: עשרות רוכבי אופניים חשמליים נפגעו בתאונות ב-2023

תפריט נגישות