n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מעל 12 שעות ללא חשמל בעקבות הגשמים

ראשון לציון: מעל 12 שעות ללא חשמל בעקבות הגשמים

המערכת החורפית גרמה להפסקות חשמל. בשיכון המזרח עץ קרס וקרע כבל מתח. מאות משפחות נותרו ללא חשמל במשך שעות ארוכות. תושבים: "הכבל על הרצפה. זו סכנת נפשות, ממש מפגע חמור". חברת חשמל: "הכבל מנותק מהחשמל, אנחנו מטפלים בנזק"

כבל חשמל קרוע צילום דפנה שיכון המזרח
"גשם קטן וההרגשה כאילו טורנדו עבר בעיר!". כבל החשמל שנקרע

12 שעות, זה פרק הזמן שלקח לחברת החשמל לתקן תקלה בקו מתח בשכונת שיכון המזרח. בכל אותן שעות, הכבל שנקרע היה מונח על המדרכה והתושבים טוענים כי "מדובר במפגע חמור, ממש סכנת נפשות".

המערכת החורפית גרמה להפסקות חשמל ברחבי העיר, אולם בשכונה המזרחית נרשם אירוע חריג. ברחוב נחמיה נקרע כבל מתח ורק כעבור שעות ארוכות התקלה תוקנה.

אסנת הדר, תושבת שיכון המזרח, מספרת: "במשך שעות ארוכות התקשרנו ודיווחו על התקלה ועל הסכנה, אבל זה לקח לחברת החשמל יותר מחצי יממה לתקן את הכבל. זה ממש לא הגיוני. התקשרתי בבוקר לחברת החשמל, התרעתי שכבל חשמל התנתק מהעמוד ושהוא על המדרכה. זה מפגע ממש חמור. במשך 12 שעות זה לא טופל. איפה אנחנו חיים? במדינת עולם שלישית? בכל שנה התקלות חוזרות על עצמן. נאלצתי לזרוק את כל האוכל שהיה במקרר ואני ומשפחתי נאלצנו להדליק נרות. זה ממש מרגיז".

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, העלה אמש פוסט וכתב: "למרות כמות משקעים מכובדת, לא היו אירועים מיוחדים או חריגים בעיר וכל זאת תודות להיערכות מוקדמת שנערכה על ידי מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, ולעובדי איכות הסביבה, עובדי מנהל שפ"ע, עובדי תאגיד המים מניב, פקחי ופקחיות החברה לביטחון ונציגי המוקד העירוני – שעובדים מסביב לשעון בכדי לדאוג לכל מפגע שנגרם בשל הגשמים. אנחנו ממשיכים בהיערכות יומית, כדי לוודא שהחורף יעבור על כולנו עם כמה שפחות אירועים חריגים".

התגובות לפוסט היו קשות. "לא היו אירועים חריגים?", כתבה לו תושבת העיר. "אנשים ברחוב נחמיה ללא חשמל יותר מ 12 שעות !!!! בגלל כבל שנפל… משעה 8 בבוקר פנינו לחברת חשמל, פנינו למוקד 106 ואף אחד לא יודע מה הצפי… עכשיו 23:00 ועדיין אין חשמל…".

תושב נוסף כתב לקינסטליך: "כבל גלוי זרוק על הרצפה זו סכנת נפשות… ומה עם הנחל החדש שיש ברחוב יגאל אלון בראשון לציון? קורה עם הרמזורים שלא עובדים בגלל הגשם? כמה אפשר לסבול מזה? גשם קטן וההרגשה כאילו טורנדו עבר בעיר!".

מחברת החשמל נמסר: "בעקבות מזג  האוויר הסוער והגשמים המרובים קרס עץ  על חוטי חשמל  ברחוב נחמיה וקרע אותם. צוותי החברה מטפלים בנזק שנגרם על מנת לתקן את הקו להשיב את אספקת החשמל (הכבל לא חי ומנותק מחשמל)".

 

(בתי לוין)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות