n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מי צבע את הכבישים כמקומות חנייה ובלבל את התושבים?

ראשון לציון: מי צבע את הכבישים כמקומות חנייה ובלבל את התושבים?

שטח שוק רמלה לוד החדש הפועל בימי שלישי במערב העיר נצבע בצהוב כמקומות חנייה קטנים על בכביש, תושבי העיר תהו האם מדובר בחניה לרכבים קטנים. "גל גפן" חושף: "״מדובר בשטח ציבורי, שסומן ע״י אחד מבעלי העסקים, באופן עצמאי וללא יידוע או תיאום עם גורמי העירייה. העירייה הורתה לבעל העסק למחוק באופן מיידי את הסימונים".

WhatsApp Image 2023-02-19 at 15.24.26
צילום:פורום דף הפייסבוק

ביום שלישי האחרון עבר שוק רמלה לוד בראשון לציון מיקום חדש לאחר 15 שנה פעל באותו המקום https://did.li/yLGlC

אלה, שיום לאחר מכן גילו תושבי העיר סימונים על שטח כביש השוק הנראים כמו ריבועי חנייה לרכבי smart קטנים במיוחד, הסימונים נצבעו בצבע צהוב וכן נראו לרבים כחנייה, אולם אף רכב לא הצליח להיכנס לריבועי החנייה הללו.

אחד מתושבי העיר העלה פוסט בפורום תושבי ראשון לציון וכתב "עם עניין רב הסתכלתי איך כמה וכמה נהגים ניסו להכניס את רכבם במשבצות אלה , לאורך, לרוחב, אלכסון ,ולא הצליחו. עירייה ראשון לציון היתה צרכה לחלק הדרכות מודפסות איך משתמשים בריבועים אלה".

התגובות לפוסט היו רבות ומגוונות, אחד התושבים כתב: ווואלה מודה שניסיתי למצוא הגיון , לרגע חשבתי שהבנתי ואז במבט נוסף הבנתי שלא… אם מישהו מגלה את פשר הסקיצה אשמח לדעת כי זה ממש ממש מסקרן אותי", תושב נוסף כתב" בקרוב יורשו להכנס לראשון לציון רק מכוניות סמארט" תושבת נוספת כתבה " ברוכים הבאים לראשון לציון".

גל גפן יצא לבדוק מה הסימנים על הכביש שנראים כמו חניות קטנות?

מקורב לנושא הסביר לגל גפן כי מדובר במישהו שהחליט על דעת עצמו לסמן את הסימונים הללו למיקומי הבסטות. "כמובן שאין בשום שלב אישור לסמן במרחב ציבורי סימונים שכאלה ללא אישור העירייה/ועדת תנועה/רישוי עסקים. בעל העסק התחייב למחוק את הסימונים עד יום חמישי. ככל הנראה הסימונים ימחקו עוד היום" מסביר.

תגובת עיריית ראשון לציון: ״מדובר בשטח ציבורי, שסומן ע״י אחד מבעלי העסקים, באופן עצמאי וללא יידוע או תיאום עם גורמי העירייה. סימון צהוב משמעו תחבורה ציבורית והדבר עלול להטעות את הציבור ומשכך, העירייה הורתה לבעל העסק למחוק באופן מיידי את הסימונים ממגרש החנייה והיא תבחן את המשך צעדיה מולו בנושא״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. המיקום החדש של שוק ראשון מאד מאד בעייתי. איפה בדיוק אמורים להחנות כל הקונים שיגיעו עם הרכב הפרטי שלהם? חלם זה כאן. לא השקיעו מספיק מחשבה. בעקרון להעביר.

  2. אולי זה סימון לשטח של כל דוכן של השוק !?

  3. סימן מקום לדוכנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות