n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ומה עושים בחברה לביטחון נגד אגרן?

ראשון לציון: ומה עושים בחברה לביטחון נגד אגרן?

אגרן בבניין במערב העיר הפך את חייהם של השכנים לסיוט כשהחליט לפלוש גם למחסן ולשטחים בבניין. השכנים: "נפתחו עשרות פניות ושום דבר לא קרה" החברה לביטחון: "עד היום בוצעו נגדו שבעה הליכי אכיפה".

מחסן אגרנות צילום פרטי
צילום באדיבות אחד השכנים

נושא האגרנות והבעיה שמביא עימו הוא סוג של תחום אפור שלא ממש יודעים כיצד להתמודד איתו. בבניין במערב העיר הפך אגרן בשנות השישים לחייו, את חיי השכנים לסיוט. לאחר שמילא את ביתו בחפצים והבית התמלא עד אפס מקום, החליט לעבור לשטחים המשותפים של הבניין, המחסן המשותף והחניות, אולם לטענת השכנים החברה לביטחון לא עשתה דבר למרות הפניות הרבות.

"עשרות פעמים נפתחו קריאות במוקד 106 על מפגעים" מספרת שכנה בבניין "אם היה נס והפיקוח הגיע, מקסימום נתנו אזהרות ודוחות – שלא נאכפים. והוא צוחק עליהם ועלינו. אז בשביל מה צריך פיקוח עירוני? כדי שיעשו נו נו נו ? איזה מין שיטור זה , כאשר ברור שיש כאן אדם בעל בעיה של אגרנות כפייתית , שמשתלט על השטחים המשותפים והופך את הבניין להפקר. המשטרה טוענת שזו בעיה של הפיקוח והפיקוח טוען שזו בעיה של המשטרה. ואנחנו נשארים לבד עם הבעיה והיאוש"

שכן נוסף מספר: "כבר שנה וחצי שאנחנו חיים בסיוט האיש בשנות השישים לחייו, הוא מקבל קיצבת נכות נפשית .הוא גרוש וגר לבד. המשפחה הקרובה שלו הרימה ידיים, אז מה אנחנו אשמים? כמה עוד נחיה כך?כל לילה הוא יוצא לשוטט בין פחי הזבל בעיר וגם בפחי הזבל של הבניין שלנו וטוען שהוא כועס כי אנשים זורקים דברים שאפשר עוד להשתמש בהם. הבית שלו כבר מלא בגרוטאות ולכן הוא פלש לשטחים המשותפים. ולא עזרו שום שיחות איתו. הוא טוען שכל העולם טועה והאמת האבסלוטית היא אצלו. הוא אדם מאוד אינטליגנט בעל הפרעה אישיותית. כבר הגיע לעימותים אלימים עם דיירים"

מהחברה לביטחון נמסר: "מדובר במספר תלונות שהגיעו ועינינן בדייר אשר משתלט על שטחים ציבוריים בבנין. עד היום בוצעו נגדו שבעה הליכי אכיפה. במקביל הוגשו נגדו מספר התראות. בתחילת השבוע העבירה החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי את עיקרי הדברים לתביעה העירונית לבחינה ולקבלת המלצות להמשך הטיפול מול הדייר. על פי חוות דעת של התביעה העירונית, נדרשו דיירי הבנין לפנות לרשם הבית המשותף במשרד המשפטים שלו הסמכות החוקית לטיפול בפרשה".

חפצים אגרן מחסן צילום פרטי

צילום באדיבות אחד השכנים

 

(בתי לוין)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אתגר לא פשוט
    אחרי שאמרנו את זה, פינוי של חפצים מדירתו של אגרן כפייתי הוא אתגר מאוד לא פשוט, ואגרן כפייתי טיפוסי פשוט לא ירשה לזה לקרות. עבור אותו אגרן כפייתי מדובר באיום של ממש על שלמות החפצים שלו, חפצים אליהם הוא מפתח רגשות ממש כפי שאדם רגיל מפתח רגשות כלפי אדם אחר או כלפי בעלי חיים. אגרן כפייתי טיפוסי לא ירשה בדרך כלל שיגעו בחפצים שלו, לא כל שכן שיזיזו אותם, ולא כל שכן שיפנו אותם מהדירה גם אם באופן זמני.

    שמי שי ואני מפנה דירות מתכולתן לרוב דירות עמוסות תכולה וגם דירות מזוהמות עקב בעיית אגירה כפייתית של חפצים ופסולת. שי 0507454504. יש לכם קרוב משפחה אשר מתגורר בבית מוזנח? רוצים לפנות דירת ירושה ? זה השרות שלי פינוי דירות מרהיטים, ציוד חשמלי, כלים, בגדים וגרוטאות, מפנה מחסנים, מפנה חצרות, מפנה גגות, מפנה חנויות ומרתפים, אפשרות לניקיון יסודי והכנה למגורים או מכירת הנכס. מפנה בתים של אספנים כפייתיים עמוסים תכולה וזבל. הכל מתבצע בעזרת צוות עובדים מיומן ואדיב. יש לי את הניסיון לתת מענה הכי טוב לפינוי דירות עם עומס חפצים ותכולה בכמויות גדולות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות