n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נחנך מתחם הספורט כיף המחודש בראשון לציון

נחנך מתחם הספורט כיף המחודש בראשון לציון

עיריית ראשון לציון חנכה אמש (ד׳) את מתחם הספורט כיף המחודש - מתחם הכושר הרב-תחומי הגדול במדינה. באירוע אמר ראש העירייה, רז קינסטליך: ״להיקרא ׳עיר הספורט של ישראל׳ זה מחייב. הבטחנו מתחם ספורט מקורה ומושקע למען תושבות ותושבי העיר - והיום אנחנו מקיימים״.

חונכים את הספורט כיף רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

מתחם הספורט כיף משתרע על שטח של מעל ל-60 דונם, כאשר מתחם הכושר הינו בשטח של כעשרה דונם וכולל כ-155 מתקני כושר מגוונים ומותאמים לכלל הגילים, 18 מתחמי אימון שונים, ובהם מסלול ריצה היקפי-מעגלי של 330 מ״ר ומסלול ריצה נוסף של 250 מ״ר, מתחם ספינינג, מתחם TRX, מתחם כושר קרבי, מתחם נינג'ה, מתחם כוח ומשקולות ועוד.

מתקן כושר ספורט כיף צילום דוברות ראשון לציון

בנוסף כולל המתחם גם שני מגרשי כדורגל סינטטיים, ו-6,000 מ״ר שבהם שמונה מגרשי כדורסל, מגרש כדוריד, מתחם של טניס שולחן וטקבול.

מתקן כושר ספורט כיף צילום דוברות ראשון לציון

המתחם כולו יכול להכיל מעל ל-1,000 איש, כאשר מתחם הכושר יכול להכיל למעלה מ-300 אנשים בו-זמנית והוא מוצלל על מנת שהמתאמנים יוכלו להתאמן בשעות הבוקר והערב. כמו כן, כל התאורה במקום הינה תאורת לד מתקדמת וחסכונית.

מתקן כושר ספורט כיף צילום דוברות ראשון לציון (2)

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״אנחנו ממשיכים לממש את החזון, ואני שמח ונרגש לחנוך את מתחם הספורט והכושר הגדול ביותר במדינה (!). להיקרא ׳עיר הספורט של ישראל׳ זה מחייב. הבטחנו מתחם ספורט מקורה ומושקע למען תושבות ותושבי העיר, אחד מהגדולים בארץ – ואנחנו מקיימים היום״.

רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות