n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מתנדבי איחוד הצלה ראשון לציון בפעילות חשובה לילדים

מתנדבי איחוד הצלה ראשון לציון בפעילות חשובה לילדים

מתנדבי איחוד הצלה ראשון לציון הציגו לקהילה את יכולות הטיפול והפינוי של הארגון

אמבולנס פעילות לילדים צילום דוברות איחוד הצלה

השבוע התקיימה בראשון לציון תצוגת תכלית של כוחות הרפואה והביטחון ופעילויות לילדים. איחוד הצלה סניף ראשון לציון נטל חלק בתצוגה והציג את פעילות הארגון ואת כלי הארגון לתושבים ולילדי העיר.

פעילות 1 צילום דוברות איחוד הצלה

במהלך התצוגה הוצגו לתושבים כלי תחבורה ארגוניים והוסבר מה ייעודו של כל כלי תחבורה, על היקף פעילות הארגון בכל הארץ, היקף פעילות בגזרת הסניף, פעילות מוקד איחוד הצלה ועוד…

רכב הצלה צילום דוברות איחוד הצלה

הילדים שהגיעו לתצוגה יצאו עם שלל מתנות כגון חוברות צביעה ממותגות, צמידים ממותגים, בלונים, מגנים, מדבקות והכי חשוב ניצוץ בעיניים ושאיפה לאיפה הם רוצים להגיע שיהיו גדולים.

פעילות צילום דוברות איחוד הצלה

מאיחוד הצלה נמסר: "תודה למתנדבי הסניף שלקחו חלק פעיל בהסברה לתושבים, לראש הסניף ולסגנו שלומי בן עמי וגיא דיגמי על הסיוע וארגון התצוגה, לאורן רוספשה רכז המבצעים של הסניף על העבודה הקשה לארגן מתנדבים וציוד עבור התצוגה. תודה למתנדבים היקרים שלקחו חלק – אור בריזל, דנה דיקר, דודו שחר אלחיאני, יפעת גיצוביץ, בני אזואלי, אלון פוקס, סופי שרבדזה."

מתנדבי איחוד הצלה צילום דוברות איחוד הצלה

צילומים: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות