n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חבר המועצה ציון כהן: אתמוך בראש העיר רז קינסטליך בבחירות הקרובות

חבר המועצה ציון כהן: אתמוך בראש העיר רז קינסטליך בבחירות הקרובות

חבר המועצה הוותיק ציון כהן שכיהן לצד שישה ראשי ערים בראשון לציון מתלבט אם להמשיך ולהתמודד בבחירות למועצת העיר או לפרוש: " בחודש הקרוב אחליט, רז קינסטליך הוא ראש עיר מצוין, בכל מצב אתמוך בו בבחירות הקרובות"

WhatsApp Image 2023-04-27 at 11.18.06
חבר המועצה ציון כהן יחד עם ראש העיר רז קינסטליך

 

חבר המועצה ציון כהן, סוגר 30 שנות עשייה ציבורית בעיר, במהלכן גם כיהן כסגן ראש העיר.

לפני כשבוע חגג כהן בחיק משפחתו- 76. בראיון ל"גל גפן", הוא מספר על הלבטים אם להמשיך כחבר מועצה או לפרוש, על העיר שהשתנתה לחיוב ועל תמיכתו המוחלטת בבחירות הקרובות בראש העיר, רז קינסטליך.

WhatsApp Image 2023-04-27 at 10.59.00
צילום: ציון כהן

 

"את עיריית ראשון לציון אני מכיר יותר מכל אדם פה בעיר" אומר ציון כהן. "בשנת 1962, עוד לפני הגיוס שלי לצה"ל התחלתי לעבוד בעירייה, ומיד אחרי שחרורי מצה"ל חזרתי. כשאני חושב על זה, שישה ראשי ערים עברתי כאן מתוכם נעם לאונר, חנניה גיבשטיין, מאיר ניצן, דב צור ורז קינסטליך; כיהנתי כחבר מועצה, כסגן ראש עיר, כיו"ר וועד העובדים ואין כמעט מחלקה בעירייה ותפקיד שלא עשיתי. נהניתי מכל רגע ואולי הגיע הזמן לפנות את מקומי לצעירים".

בחודש הקרוב יחליט כהן אם להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר או לפרוש מהחיים הציבוריים, אבל בדבר אחד הוא בטוח: את תמיכתו והקולות שלו הוא ייתן לראש העיר רז קינסטליך, ומדובר בעשרות אלפי תושבים.

"אני מרוצה מאוד מראש העיר רז קינסטליך" אומר כהן, "ראשון לציון גדלה וכשאני רואה אותה אני רואה כמה אנחנו טובים בחינוך, בבילויים, בניקיון ולא רק אני אומר את זה, לפני כחודשיים התפרסם המדד של איכות החיים וראשון לציון קיבלה את המקום הראשון בארץ, אותי זה לא הפתיע, כי כשטוב אז יודעים, בגלל כל הדברים הללו החלטתי לתמוך ברז קינסטליך בבחירות הקרובות, הוא ראש עיר נמרץ וצעיר, אשמח לראות אותו ממשיך להוביל את העיר בהצלחה".

בבחירות האחרונות תמכת בראש העיר הקודם והיית מספר 2 שלו בסיעה "רק ראשון", איך זה מסתדר עם התמיכה הנלהבת ברז קינסטליך?

"דב צור היה ראש עיר מצוין, ועד היום אנחנו חברים טובים אבל זה לא סותר את זה שרז קינסטליך ראש עיר מצוין, כל אחד והזמן שלו. לאחר הבחירות האחרונות בניצחון של רז הוא הגיע לביתי ודיברנו הרבה, הוא אנושי, בן אדם עם לב גדול בלי קשר לתפקידו, היינו יחד סגני ראש עיר וחברים טובים, אני החלטתי לאחר שרז נבחר שכל חבר מועצה בסיעה של דב צור יבחר מה שרוצה לעשות ובאופן אישי החלטתי לא להילחם כאופוזיציה ואני שמח על כך ומאחל לרז בהצלחה בבחירות הקרובות, את הקולות שלי הוא קיבל."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות