n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הותר לפרסום שם החשוד ברצח ניסים אסייג בראשון לציון

הותר לפרסום שם החשוד ברצח ניסים אסייג בראשון לציון

חוקרי היחידה המשטרתית המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שפלה במחוז מרכז, עצרו שלושה חשודים במעורבות בתיק הרצח של יזם הנדל"ן ניסים אסייג, בראשון לציון.

ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל
ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בשעות הבוקר של יום חמישי האחרון, בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר חשד לירי כלפי תושב העיר בשנות השישים לחייו, ככל הנראה על רקע סכסוך עסקי, כאשר מותו נקבע בבית החולים.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, ציין בהערכת המצב מיוחדת שקיים סמוך לאירוע ,כי מדובר בפשע חמור שייחקר בעדיפות עליונה ובהתאם הטיל את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב השפלה.

בתוך כך, חוקרי היחידה בסיוע שוטרי ראשון לציון, ביצעו פעולות חקירה מתקדמות ועצרו באשדוד את החשוד במעורבות ברצח – תושב העיר בשנות החמישים לחייו, רוני לוי שהינו גיסו של הקורבן- ניסים אסייג. 

לצד מעצרו של החשוד ברצח, עצרה המשטרה 2 חשודים נוספים – תושבת ראשון לציון שהיא גרושתו של החשוד ברצח, ותושב אשדוד, חברו של לוי, בחשד לסיוע לחשוד אחר מעשה. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, חוקרי היל"פ הביאו את שלושת החשודים לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוארך מעצרם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות