n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בעל קיוסק במדרחוב התלונן במשטרה: "פקחים ושוטרים תקפו אותי"

בעל קיוסק במדרחוב התלונן במשטרה: "פקחים ושוטרים תקפו אותי"

נסים, אב לילדים על הרצף האוטיסטי שמוכר ברשויות הרווחה, הוציא מוצרים מחוץ לקיוסק. לטענתו, הותקף וחלק מהסחורה הוחרמה. "יש לי אישור עסק לחנות ולשולחנות בחוץ. למה נטפלו רק אליי ולאף בעל עסק שהוציא סחורה לא עשו דבר?" החברה לביטחון: "לא הופעלה אלימות, הוא איים וניסה לתקוף פקח". המשטרה: "פעילות הפקחים היתה מקצועית ונחושה"

קיוסק פיצוציה צילום פרטי

בעל קיוסק במדרחוב ראשון לציון הגיש תלונה במשטרה נגד פקחים ושוטרים בטענה כי תקפו אותו בערב יום העצמאות, משום שהוציא סחורה מחוץ לחנות.
נסים, נשוי ואב לשלושה (שניים מהם על הרצף האוטיסטי) מוכר במחלקת הרווחה ומתפרנס למחייתו בעבודה בקיוסק. לדבריו, נקלע לעימות עם פקחי העירייה שלטענתם לא היה לו היתר להוציא סחורה מחוץ לחנות.

"כל מה קרה זה ביזיון, בושה", הוא מספר ל"גל גפן ראשון לציון". "בכל שנה, כל בעלי עסקים במדרחוב מוציאים סחורה ומוכרים צעצועים זוהרים, ספרי שלג ועוד מוצרים ליום העצמאות. אשתי ואני עבדנו במשך כמה שעות כדי להכין את כל המוצרים למכירה. יש לנו שני ילדים בחינוך המיוחד ומצבנו הכלכלי לא טוב. בשבילנו יום העצמאות זה יום עם הכנסה גבוהה יותר ונערכנו בהתאם. כל מה שעשינו היה חוקי".

לדבריו עוד בבוקר יום הזיכרון הגיעו זוג פקחים של החברה לביטחון ואמרו לו שלא יתנו לו לעבוד כי לא שילם על דוכן, בערב יום העצמאות הגיעו מספר שוטרים ובהם נצ"מ אלעד קליין, מפקד תחנת ראשון לציון, וביקשו ממנו להימנע ממכירת חלק מהמוצרים. "כיבדתי את הבקשה שלהם", הוא מספר. "אחרי שהשוטרים הלכו הגיעו אותם הפקחים שהתחילו להחרים את הסחורה.

"הם הגיעו בלי צו, בלי מסמכים ופשוט לקחת את הסחורה. לא רציתי לריב. ביקשתי מהפקח שלא יגע בי כי אני עם פריצת דיסק, אבל הוא דחף אותי והתחיל לתקוף. הוא גם דחף את חמותי שהיא אישה מבוגרת. הגיעו גם שוטרים. אמרתי להם שכל האירוע מתועד במצלמות האבטחה שלי. פתאום, פקח הוציא גז פלפל. מה, אנחנו גנבים? יש לי אישור להוציא סחורה והנחתי הכל על שולחנות. מה עשיתי? זה מרגיש שסימנו אותי!".

למה שיסמנו אותך?

"איך תסבירי את זה שכל בעלי העסקים הוציאו סחורה ולא אמרו להם כלום? למה לי אמרו? למה אליי נטפלו? הם הרסו לנו את המכירות. כעבור יומיים לקחתי את כל מה שנשאר, נסעתי לבית החולים אסף הרופא ותרמתי את הכל לילדים".

מהחברה לביטחון נמסר: "הפקחים פועלים על פי חוק. במהלך ערב יום העצמאות הבחינו הפקחים בדוכן שהופעל באופן בלתי חוקי במדרחוב רוטשילד. הפקחים העבירו התראה למפעיל, אולם זה התעלם. בשלב שני החלו הפקחים בהליך אכיפה ולבצע החרמה על פי חוק וסמכות. בניגוד לנטען לא הופעלה אלימות מצד הפקחים. מפעיל הדוכן איים ואף ניסה לתקוף פקח ולכן הוזעקו שוטרים שפעלו בסמוך כדי לסייע. בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי משבחים את פעילות הפקחים שהיתה מקצועית ונחושה".

מהמשטרה נמסר: "מדובר באכיפה על פי דין של פקחי הרשות המקומית בהתאם לסמכותם בחוק ובסיוע כנדרש".

ניסים ומשפחתו עם המשחקים שתרמו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות