n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: חייל הורשע בחבלה חמורה בעקבות קטטה במועדון

ראשל"צ: חייל הורשע בחבלה חמורה בעקבות קטטה במועדון

הנאשם בעט במתלונן בעודו שרוע על הקרקע וגרם לו לפציעות קשות שכמעט גרמו למותו

קטטה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

האירוע הקשה התרחש בחודש אוקטובר של שנת 2019 והכרעת הדין ניתנה רק בתחילת החודש השנה. בקטטה, היו מעורבים מי שבזמנו היו שני חיילים. הנאשם, הגיע עם בת זוגו אל מועדון בראשון לציון ואחרי שהמתלונן ניסה להתחיל עם חברתו, החלו להתווכח, לקלל אחד את השני ובמהירות גלשו לאלימות פיזית.

על פי כתב האישום, המתלונן אחז בנאשם שהזיז את ידו של המתלונן. האחרון מעד מהכיסא עליו ישב ונפל על הצד. הנאשם ניצל את ההזדמנות והחל לבעוט בראשו ובגופו של המתלונן ולאחר מכן עזב את המקום. המתלונן פונה במצב קשה מאוד אל בית החולים, הורדם והונשם.

בית המשפט לא הסתפק בעדותם של המתלונן והנאשם וזימן עדים רבים לאירוע, במטרה לקבוע האם הנזקים שנגרמו למתלונן הם אחן כתוצאה ממעשיו של הנאשם או מהעובדה כי נפל מכיסא הבר עליו ישב בזמן שהחלה ההתקוטטות.

הנאשם טען כי פעל מתוך הגנה עצמית, הדף את ידו של המתלונן שנפל ארצה, נתן לו בעיטה בשביל להשתחרר ועזב את המקום. אך עדותו לא התיישבה עם עדות מספר נוכחים במקום שסיפרו דבר שונה, זאת לאחר שהמתלונן עצמו, אינו זכר כלום מהאירוע ורק זכר שהתעורר בבית החולים בטיפול נמרץ.

אחת העדות, תיארה את האלימות הקשה בה נקט הנאשם: "זה היה יותר דריכות על הרצפה, ממש כמו שמועכים ג'וק כזה". גם עדותם של עוד מספר נוכחים במועדון הייתה די זהה והשופט מצא אותם כעדים אמינים הרבה יותר מהנאשם וחבריו שתיארו מקרה קל הרבה יותר.

מה שעוד חיזק את החלטת השופט, היו הודעות קוליות שנשלחו בין הנאשם לחבריו לאחר האירוע ובין היתר נשמע אחד החברים אומר לנאשם: "יש פה מישהו מעולף מלא בדם" ומוסיף כשהוא צוחק "אחי, יש פה משטרה". הנאשם מגיב לו ואומר: "כן, אח, אני עכשיו בדרך הביתה, אמרתי לך שוב פעם תימחק את השיחות אני לא
רוצה שזה איכשהו יגיע אפילו לטלפון שלך"

לבסוף, ולאחר שגם שמע עדויות של הרופאים שטיפלו במתלונן שהגיע אל בית החולים גם חוות דעת של המכון לרפואה משפטית, מצא השופט להרשיע את הנאשם בביצוע עבירה של חבלה חמורה, לפי סעיף 333 לחוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות