n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: פרישתה של אלופה

ראשל"צ: פרישתה של אלופה

האלופה האולימפית לינוי אשרם, החליטה בגיל 22 לפרוש וייתכן כי תעבור צד ותהפוך למאמנת התעמלות אומנותית

לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט בבית הנשיא- צילום מארק ניימן לע״מ
לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט בבית הנשיא- צילום מארק ניימן לע״מ

הספורטאית הגדולה ביותר בהיסטוריה של ישראל, לינוי אשרם בת ה-22, החליטה שמונה חודשים אחרי הזכייה במדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו, שזה הזמן להניח את הסרט, הכדור, האלות והחישוק ולהודיע על פרישה.

אשרם, תושבת ראשון לציון המשתייכת לאגודת הפועל ראשון לציון, ריגשה מדינה שלמה בקיץ האחרון אחרי שזכתה במדליית הזהב בקרב רב בהתעמלות אומנותית, היא היחידה בהיסטוריה של ישראל שזכתה בזהב בתחום זה ונמנית במועדון המצומצם של זוכי מדליות זהב יחד עם גל פרידמן וארטיום דולגופיאט.

עוד קודם לרגע השיא באולימפיאדת טוקיו, אשרם זכתה באין ספור מדליות ותארים כשבין היתר קטפה את תואר אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם. באיגוד ההתעמלות לא מתכוונים לוותר על היהלום הנדיר של ההתעמלות האומנותית ויציעו לאשרם לקבל תפקיד בנבחרת ישראל. לא מן הנמנע כי בעתיד הקרוב היא תשתף פעולה עם מי שאימנה אותה מתחילת הקריירה שלה – איילת זוסמן.

שר התרבות והספורט חילי טרופר, התייחס לפרישתה של האלופה: “לינוי אשרם הינה דמות מופת בספורט הישראלי אשר הגיעה להישגים חסרי תקדים, ששיאם זכיה במדליית זהב באולימפיאדה. מעבר להיותה ספורטאית מצטיינת ומתוך היכרות אישית איתה, לינוי היא אדם מיוחד, אכפתי ומלא נתינה.

היא נשארה צנועה וערכית גם אחרי שהגיעה לפסגת ההישגים הספורטיביים. לינוי משאירה לספורט הישראלי קריירה מפוארת ובעיקר מהווה מודל עבור נערות צעירות שעוסקות בספורט ורואות בה דמות מעוררת השראה. לינוי, תודה לך. הצלחה רבה בהמשך הדרך”.

מהוועד האולימפי נמסר בשם היו"ר יעל ארד והמנכ"ל גילי לוסטיג: "לינוי אשרם ספורטאית ענקית.דוגמא ומופת לכל ילד וילדה שמייצגת מצוייינות אולימפית ואת כל הערכים שבונים הצלחה.

אשרם הניפה את דגל ישראל במפעלי הספורט ברמות העולמיות הגבוהות ביותר והיא ללא ספק השראה לדורות הבאים לחברה בישראל, בספורט בכלל ובהתעמלות בפרט.

לינוי אשרם והמאמנת שלה איילת זוסמן עברה את כל התחנות האולימפיות בדרך להפיכתה לאלופה אולימפית ונהנתה מניסיון באירועים רב ענפיים לנוער ומתמיכה חסרת תקדים של כל הגורמים בספורט הישראלי.

ההופעה של אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו כשהיא מתגברת על התרגשות אדירה וציפיות של מדינה שלימה הוכיחה שהיא קורצה מהחומר המיוחד של אלופות ענקיות. עם נשמה מיוחדת אנו מאחלים ללינוי אשרם בהצלחה בחיים החדשים ומבטיחים שהמשפחה האולימפית תלווה אותה ותמשיך להיות לה רוח גבית תומכת בכל אשר תפנה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PIXABAY

משרד הבריאות בהודעה בעקבות השרב הקיצוני שיימשך עד חמישי בערב

תפריט נגישות