n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: נפרדים מאבנר מכלוף ז"ל איש חסד וצדקה

ראשל"צ: נפרדים מאבנר מכלוף ז"ל איש חסד וצדקה

לאחר 25 שנה כגבאי בית הכנסת 'נאות אשלים', נפטר אבנר מכלוף שביט ומאות אנשים הגיעו להיפרד ולספר על מעשי החסד שעשה

אבנר מכלוף צילום פרטי
אבנר מכלוף ז"ל

"אבא היה אחד לדור, לא חשבנו שימות כל כל מהר" כך אומרת בכאב עמוק, גלית בתו של אבנר מכלוף שביט, דמות מוכרת בראשון לציון, עובד עירייה 30  שנה וגבאי בית הכנסת נאות אשלים.

אבנר ז"ל, שעד לפני שלושה חודשים היה איש פעיל, גומל חסדים, אב וסב למופת, נפטר לאחר שלושה חודשים בלבד לאחר מחלה ניוונית חשוכת מרפא.

"אבא נפטר בז' באדר יום פטירת משה רבינו, הוא היה מנהיג גדול של ציבור מתפללים, של אנשים רבים שנעזרו בו, לא סתם נפטר ביום פטירתו של משה רבינו " אומרת גלית בתו בכאב,"הוא נפטר בגיל  68 לאחר שלושה חודשים זו היתה גזרת שמים, תמיד ידענו שעשה הרבה אבל עכשיו בשבעה הבנו כמה, הוא לימד ילדים לבר מצווה, עסק בקדושה וצרכי ציבור גם על חשבון המשפחה שלו,אבא היה למען כולם, אף פעם לא אמר לא לאנשים, תמיד היה בעשייה עם חסדים רבים, הוא נתן בסתר עם רשימות של עזרה בבית הכנסת, מה שאפיין אותו זה בסתר ובענווה לעולם לא ביקש לשמוע תודה. הוא היה אבא אחד לדור לא חשבנו שהוא ימות כל כך מהר, באמא שלי הוא טיפל בשנים האחרונות, לעולם לא אמר שקשה לו"

דוד בן שושן מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול בעיריית ראשל"צ הכיר את אבנר היטב וסיפר לגל גפן ראשון לציון: "אבנר שרביט זצ"ל, החל את עבודתו בעירייה בשנת 92, בפיקוח העירוני, שם כיהן כמפקח עירוני.

אבנר היה כתובת עירונית לתושבים הבודדים שהחלו באכלוס בתיהם. ברבות הימים, עם פתיחת החברה לבטחון וסדר ציבורי, הוא היה אחראי על כל תחום הרכבים הנטושים בעיר, אבנר היה עובד חרוץ מאין כמוהו, מאותם עובדים שכל ארגון היה מתברך בהם, תמיד סיים את עבודתו ביעילות ובמהירות והיה נכון למשימה הבאה, איש של חסדים לקהילה, מתן בסתר למשפחות נזקקות, ליווי נערים והכנה שלהם לבר מצוה, סיוע למשפחות אבלות, חתנים וכלות ועוד וכל זאת עם חיוך מבויש ותמיד עשה זאת במהירות האופיינית לו, והמשיך במהרה לסייע למקרה הבא.

עבדתי עם אבנר מעל לשני עשורים הן כמנהל אבל בפרט כחבר לו ולמשפחתו היקרה, תמיד עם החיוך והרצון לתת לאחרים ולהסב נחת, תמיד קם עם עלות שחר והיה ישן בשעות הקטנות של הלילה, כאילו רצה להספיק עוד ועוד מעשים טובים ואהבת חינם לקהילה, הוא יחסר לי מאוד"

"אני יתומה מאב" ספדה לו בתו הקטנה אורפז "אתמול עוד עמדתי ליד מיטתך ראיתי אותך בשארית כוחותיך נושם את נשימתך האחרונה ואיך השכינה יורדת ושורה עלייך ואיך לאט לאט אתה הופך למלאך כה שליו וטהור עברת לעולם הבא".

אבנר מכלוף שרביט ז"ל השאיר אחריו אישה שתי בנות, שני חתנים ושישה נכדים

  d2c22781-a128-4171-bcc1-278778704f70

מאות הגיעו להלוויה ולנחם את המשפחה בזמן השבעה. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות