n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: מזעזע- "זה היה לראות רצח ברוטלי מול העיניים"

ראשל"צ: מזעזע- "זה היה לראות רצח ברוטלי מול העיניים"

תושבת ראשון לציון שיצאה עם בנה הקטן לטיול עם הכלב ליד הבית נקלעה לרצח של כלבה על ידי שני כלבי תקיפה ללא מחסום בפה וללא הבעלים שלהם

כלב צילום מזי חכמון
צילום: מזי חכמון

"הטראומה שאני והבן שלי חווינו ביום ראשון זה פשוט רצח מול העיניים ולא היה לי איך לעזור לכלב שלי חוץ מלצעוק". כך מספרת ד' תושבת העיר שביום ראשון אחר הצהריים יצאה לטיול עם הכלב סקאי ובנה הקטן וחוותה תקיפה של שני כלבים על כלבה שדימם ומת.

ד', שמתגוררת בשכונת נאות שקמה באזור שקט עם בתים פרטים יצאה כמו בכל יום לטיול שקט ורגוע עם כלבה סקאי בין השנה וחצי שהפך לתינוק במשפחה, הבן שלה בגיל הרך החזיק את הרצועה ובשניות הגיעו שני כלבים ללא רצועה וללא רסן או מבוגר שנמצא איתם, ותקפו את הכלב שלה שדימם ומת לאחר שעה בבית חולים.

"זה היה מחזה שאני לא מאחלת לאף אדם" מספרת בכאב ד' "שני כלבים רצים ותוקפים כלב קטן ועדין, קורעים אותו וחוץ מלצעוק אין לי מה לעשות, פחדתי שהם יתקפו גם את הבן שלי אז לקחתי אותו ופשוט צעקתי ובכיתי כמו משוגעת. אלה היו שניות של רצח ואיימה שלא עוזבות אותי ואת הבן שלי, שניות שלא עוזבות אותי כבר כמה ימים.

בשלב מסוים הכלבים ברחו, הרמתי את סקאי שדימם כולו, ורצתי הביתה, הבן הגדול ואני נסענו לבית החולים הויטרנרי שאמרו שאי אפשר להציל אותו, היה לו דימום פנימי, גם הבן הגדול שלי בטראומה שהרים אותו וכולו היה מלא דם.

זה עצב שאי אפשר להסביר, האוזלת יד הזאת מכעיסה אותי, איך ייתכן שיוצאים כלבי תקיפה בלי רסן וחגורה ובלי אדם שמחזיק אותם, זה מחזה נוראי. לא יתכן שאנחנו נפחד להסתובב בשכונה שלנו בגלל שני כלבים שמהלכים איימה על כולם, איפה החוק? איפה העירייה? הבן שלי לא מוכן ללכת ברגל לבית הספר, זה נשמע הגיוני למישהו?"

ד' ומשפחתה שמנסים להתאושש מהטראומה שעברו, החלו לברר מהייכן הגיעו הכלבים. "מסתבר שהכלבים האלה הם כלבי שמירה שהביאו אותם ממפעל שבבעלות אחת המשפחות שמתגוררת בשכונה" היא מסבירה, "לאחר האסון שקרא לנו, יצאתי לדבר עם השכנים ומסתבר שגם הם מבוהלים והתריעו על כך ופנו למשפחה המחזיקה בהם, אבל נענו שזה זמני ושהם יחזירו אותם למפעל. מסתבר שגם במפעל הם נשכו מישהו ולכן העבירו אותם לבית, עברתי כמה שכנים והם מפוחדים משני הכלבים, ראיתי את הכלבים שם, אחד שחור ואחד לבן, זה כלבי שמירה שאומנו להיות תוקפניים, מה להם ולשכונה עם ילדים? אני לא אשקוט עד שהם לא יהיו יותר בשכונה"

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "למקום האירוע נשלחו פקחים על מנת לנסות ולאתר את הכלבים התוקפים לאחר שהמקרה נודע לעירייה. השירות הווטרינרי העירוני בקשר עם משטרת ישראל, מאחר שהוגשה תלונה על ידי הבעלים של הכלב שהותקף. במקביל, מושקעים מאמצים בניסיון לאתר את הכלבים התוקפים ובעליהם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות