n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: ירידה בכמות הפניות לתאגיד המים "מניב"

ראשל"צ: ירידה בכמות הפניות לתאגיד המים "מניב"

דוח חצי שנתי של חברת המים העירונית "מניב" מספק הצצה לפעילות. מלבד הטיפול בפיצוצי מים ובבעיות ביוב העובדים גם חילצו מפתחות, מכשירים ניידים ואייפדים מקולטנים ואף סייעו בחילוץ גורי חתולים

ניקוי צינור ביוב והוצאת כמות גדולה של מגבונים. צילום: מניב ראשון
ניקוי צינור ביוב והוצאת כמות גדולה של מגבונים. צילום: מניב ראשון

דוח חצי שנתי של חברת המים של ראשון לציון "מניב" מספק הצצה לפעילות של החברה.
מהדוח עולה כי בין החודשים ינואר עד יוני 2021 טיפלו העובדים ב -41 פניות של תושבים שהפילו חפצים לקולטני הניקוז הפזורים ברחבי העיר.
מרבית הפניות עסקו בנפילת מפתחות רכב לתוך הקולטנים אולם היו גם פניות על מכשירי טלפון ניידים שנפלו לקולטנים ואף מכשיר אייפד באחד המקרים.
העובדים הגיעו למקום במהירות, פתחו את מכסי הקולטנים והשיבו את האבידה לתושבים המודאגים.
בין שלל הפניות המגיעות למניב התקבלו גם מספר פניות אודות גורי חתולים הלכודים במערכת הניקוז בעקבות יללות ששמעו תושבים. עובדי החברה הגיעו למקום, פתחו את הקולטנים וחילצו את הגורים המבוהלים בשלום.
מהנתונים מצטיירת ירידהבפניות הנוגעות לסתימות קולטנים לעומת התקופה המקבילה אשתקד – 173 פניות בחציון הראשון של 2020 לעומת 92  בחציון הראשון של השנה הנוכחית – ירידה של כ -47 אחוזים.
גם בפניות הנוגעות לנושאי ביוב חלה ירידה של 15 אחוזים – בחודשים ינואר עד יוני 2020 התקבלו במניב 1639 פניות לעומת 1395 בחצי הראשון של שנת 2021.
מתוכן 619 פניות נגעו לסתימות בביוב – לעומת 774 בחציון המקביל בשנת 2020 (ירידה של 20 אחוזים).
בחברה התקבלו 87 פניות הנוגעות לפיצוצי מים לעומת 106 פניות בתקופה המקבילה אשתקד – ירידה של 18 אחוזים.
עם הסרת הגבלות הקורונה והפתיחה המחודשת של מרכזי קבלת הקהל של החברה, התקבלו בחציון הראשון של השנה 45,019 פניות במוקד שירות הלקוחות בעיקר בנושאים: 15,237 מהפניות היו בנושאי חשבונות ותשלומים, 7,704 פניות בנושא החלפת משלמים ואילו 3,989 פניות התקבלו בנושא עדכון מספר נפשות.

מנכל"ית החברה, סאלי לוי, התייחסה לנתונים ואמרה: "כל פנייה המגיעה אלינו מטופלת במלוא הרצינות והמקצועיות על ידי עובדי החברה. הירידה בכמות הפניות של התושבים היא עוד הוכחה לאיכות השירות הגבוהה שאנו מעניקים להם הן באופן יזום והן כמענה למפגעים ומטרדים".

צילום: מניב ראשון
צילום: מניב ראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PIXABAY

משרד הבריאות בהודעה בעקבות השרב הקיצוני שיימשך עד חמישי בערב

תפריט נגישות