n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הפקחים עברו קורס טיפול בבעלי חיים

ראשון לציון: הפקחים עברו קורס טיפול בבעלי חיים

בשבועות האחרונים נערך קורס לפקחים בחברה לביטחון, בשיתוף השירות הווטרינרי העירוני, במסגרתו הוכשרו הפקחים לטיפול בבעלי חיים. צעד זה נועד לתת טיפול מהיר ונכון בטיפול בחיות בעיר

פקחים סוס צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

במהלך השבועות האחרון נערך קורס הכשרה ווטרינרי לטיפול בבעלי חיים. הקורס הינו שיתוף פעולה בין השירות הווטרינרי העירוני לחברה לביטחון, וזאת על מנת לתת מענה בטיפול בבעלי החיים ורווחתם בעיר.

במסגרת הקורס, שרוכז על ידי מ"מ מנהל השירות הווטרינרי, הפקחים עברו הכשרה מעשית בלכידה ובטיפול בחיות מחמד וכן בבעלי חיים גדולים יותר כמו סוסים. הקורס נערך במתחם בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי בראשון לציון.

במהלך הקורס למדו הפקחים על חשיבות לכידה נכונה של בעלי החיים מבלי לפגוע בהם. כמו כן, בקורס הועברו הרצאות עיוניות ומעשיות מטעם רופאי השירות הווטרינרי, מאלף ומתאמת אימוצים על מנת להעשיר את הידע של הפקחים. עם סיום ההכשרה, הבוגרים ביצעו מבחן והכשרת בטיחות ולאחר מכן קיבלו תעודות הסמכה.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון היא הרשות הראשונה שמקיימת הכשרה כזאת ללא התערבות חיצונית. אנחנו שמים דגש רב על טיפול בבעלי חיים, וכחלק מכך החלטנו להכשיר פקחים בחברה העירונית לביטחון שייתנו מענה נכון ומהיר למצוקה של בעלי חיים וחיות מחמד בעיר. אני בטוח כי שיתוף הפעולה בין השירות הווטרינרי העירוני לחברה לביטחון יעזור לתושבי העיר ולבעלי החיים השונים".

מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מסר: "ראשון לציון היא עיר שאוהבת חיות, ולכן החלטנו לתת מענה לתושבים למקרים בהם יש מצוקה של בעל חיים. אני בטוח שפקחי החברה לביטחון שהוכשרו על ידי השירות הווטרינרי יספקו טיפול מהיר ונכון לכל בעיה. שיתוף הפעולה בין שני הגופים יוכיח את עצמו ויגרום להתייעלות בשטח וטיפול מהיר יותר במקרים בהם בעלי חיים זקוקים לעזרה, ואני מברך על כך".

פקח סוס צילום דוברות ראשון לציון

צילום: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות