n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: העירייה מזהירה מפני רכישת זכויות בקרקעות חקלאיות

ראשל"צ: העירייה מזהירה מפני רכישת זכויות בקרקעות חקלאיות

לאחרונה גברו הפרסומים על שטחים חקלאיים שלטענת המפרסמים "צפויים להפשיר", במינהל תכנון ובניה בעיריית ראשון לציון, מבהירים: "כל מידע תכנוני לגבי שטחים אלה רצוי ומומלץ לקבל במחלקה למידע תכנוני בעירייה"

שטחים פתוחים סביב ראשון לציון. להמחשה בלבד- אין קשר בין המתואר בתמונה לנאמר בידיעה צילום אביב בן אור

נתקלתם במודעה על הפשרת שטחים חקלאיים בראשון לציון? במינהל תכנון ובניה בעיריית ראשון לציון מבהירים: "כל מידע תכנוני לגבי שטחים אלה רצוי ומומלץ לקבל במחלקה למידע תכנוני בעירייה על מנת למנוע עגמת נפש, הפסד כספי, בלבול או טעות".

הרקע לדברים הוא פרסומים שהופצו לאחרונה על ידי גורמים שונים המציעים למכירה שטחים חקלאיים שצפויים לטענתם להפשיר בקרוב.

העיר ראשון לציון מוקפת שטחים פתוחים וחקלאיים שחלקם אינם מיועדים לבנייה אלא לשמש כשטחים פתוחים לטובת הדורות הבאים ולשמירה על אופייה של העיר, בהתאם לתכניות השונות ועל פי מדיניות התכנון העירונית והארצית. 

אדריכלית העיר, שרון שפר, מוסיפה: "מגיעות אלינו לא מעט פניות מאנשים לגבי פרסומים שאין לעירייה כל קשר אליהם. חשוב לדעת שרק עם אישורה של תכנית בניין עיר לשטח מסוים, נוצרת הוודאות התכנונית לגבי שטח זה ומה מותר לעשות בו.

כל עוד לא אושרה תכנית בניין עיר, לא קיימת וודאות תכנונית האם בכלל הקרקע תופשר, האם תותר בו בכלל בנייה ומה יהיו היקפיה וכמובן אין לוחות זמנים למימוש התכנית ולבניה. לכן כל הרוכש זכויות עתידיות בקרקעות חקלאיות עושה זאת על אחריותו בלבד".

(צילום תמונה: אביב בן אור. להמחשה בלבד. אין בהכרח קשר בין המתואר בתמונה לנאמר בידיעה.)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות