n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: הונחה אבן הפינה לפרוייקט מגורים במתחם ה-1000

ראשל"צ: הונחה אבן הפינה לפרוייקט מגורים במתחם ה-1000

הונחה אבן פינה לפרויקט הראשון למגורים במתחם ה- 1000 בראשון לציון. אלקטרה מגורים מקימה שלושה מגדלים בני 18 קומות ו-212 יחידות דיור

הדמיה אלקטרה
הדמיה: אלקטרה

בטקס הנחת אבן פינה במתחם ה- 1000 במערב ראשון לציון, הוכרז על תחילת עבודות הביצוע של פרויקט המגורים הראשון במתחם. הפרויקט, "אלקטרה לייף סטייל במתחם ה- 1000" של חברת אלקטרה מגורים,  כולל שלושה מגדלי מגורים בני 18 קומות ו- ו212 יחידות דיור. מרבית הדירות בפרויקט נמכרו עוד בשלב הפריסייל ונותרו לשיווק פחות מ- 30 דירות אחרונות.

בטקס השתתפו ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנכ"ל קבוצת אלקטרה איתמר דויטשר, מנכ"ל מנהלת מתחם ה-1000 עדי ברוק, מנכ"ל אלקטרה מגורים ואלקטרה בנייה ירון שורק, וכן מנהלי ועובדי עיריית ראשון ציון, בכירי מנהלת מתחם האלף, מנהלי ועובדי אלקטרה מגורים ואלקטרה בנייה, אדריכלי הפרויקט ומכובדים נוספים.

איתמר דויטשר, עדי ברוק, ירון שורק, רז קינסטליך, דורון מילברג צילום עידן גרוס

מימין: מנכ"ל קבוצת אלקטרה איתמר דויטשר, מנכ"ל מנהלת מתחם ה-1000 עדי ברוק, מנכ"ל אלקטרה מגורים ואלקטרה בנייה ירון שורק, ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, מנכ"ל העירייה דורון מילברג- צילום: עידן גרוס

לדברי רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, "ראשון לציון גאה להכריז רשמית על הנדבך הבא בתנופת ההתחדשות, הפיתוח והצמיחה שלה – תחילת הבניה למגורים במתחם ה-1000. החזון של הפיכת העיר למטרופולין החדש של ישראל מתממש מהיום בפועל. 

התחלנו את המהלך של בניה למגורים במתחם ה- 1000, בצד המהלך שכבר מתרומם מעל הקרקע  – פיתוח מתחמי העסקים. בשנים הקרובות יגיעו לעיר עוד כ-120 אלף תושבים ובכך ראשון לציון תגדל ותהפוך לעיר השלישית בגודלה בישראל. בתכנון מוקפד ובחשיבה שמקדימה את זמנה אנחנו בונים נכון את העתיד.

מתחם ה-1000, יחד עם מתחמי המגורים והעסקים הנוספים כאן ובמזרח העיר, יהיו המטרופולין החדש של ישראל, מרכז עסקים פועם במיקום נגיש ואטרקטיבי עם מגוון אפשרויות של עסקים, מסחר, מגורים ופנאי. מתחם ה- 1000 עתיד להיות אחד ממוקדי המסחר והתעסוקה המובילים והמרכזיים במדינה. המתחם הינו חלק מהשינוי שעוברת העיר ראשון לציון, במסגרתו יתווספו לעיר עוד אלפי מקומות תעסוקה, שייתנו מענה לתושבים הנוכחים ולאלה העתידים להתגורר בה".

לדברי עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת ה-1000, ראשון איילון, אגמים וצריפין: "מתחם ה- 1000, המתוכנן על פי העקרון  של עירוב השימושים, יתחיל לאכלס בקרוב את דייריו  העסקיים הראשונים. היום אנחנו משיקים מהלך מקביל נוסף, שמצטרף למימוש החזון של מטרופולין התעסוקה במתחם ה-1000, פארק האגמים ומתחם ראשון איילון.

התחלת הבניה למגורים ע"י חברת אלקטרה היא רק הצעד הראשון, כאשר בקרוב יצאו מכרזים נוספים למגורים. ההיצע והגיוון של ארבעת המתחמים השונים, ב- 1000, ראשון איילון, אגמים וצריפין, מגדילים את ראשון לציון באופן משמעותי. זהו פרויקט ההתחדשות הגדול ביותר במדינת ישראל שהופך את ראשון לציון לאלטרנטיבה המשמעותית ביותר בגוש דן".

מאלקטרה מגורים נמסר כי: "תפיסת המגורים שלנו שואפת לנצל את השטחים הציבוריים שבמגדלי המגורים ובפיתוח על מנת להציע לרוכשים כמה שיותר מתקנים וחללים משותפים, כבסיס ליצירת חוויות משפחתיות, הנאה ובילוי, וכן להציע דירות גדולות ומושקעות במיוחד, עם מרפסות גדולות משמעותית מהמקובל.

החזון שלנו הוא להביא גם למתחם ה- 1000 את העוצמות והיתרונות של קבוצת אלקטרה, אחת מהקבוצות הוותיקות, הגדולות והיציבות בישראל, כדי ליצור עבור הדיירים שלנו את הפרויקטים האיכותיים ביותר, עם סטנדרט תכנון ובנייה שמתכתב עם הסביבה האיכותית והחדשנית בה נמצאים הפרויקטים".     

מלבד פרויקט "אלקטרה לייף סטייל" מקדמת אלקטרה מגורים במתחם ה- 1000, בשיתוף עם חברת מבנה,  את הקמתו של פרויקט שיכלול מעל 400 יח"ד להשכרה ולסטודנטים, וכן מסחר ותעסוקה בהיקפים גדולים. המגרש עליו יוקם הפרויקט משתרע על שטח של כ- 10 דונם, בצמוד לתחנת הרכבת הקלה העתידית.

בנוסף, השלימה החברה לאחרונה את רכישתה של קרקע עבור שני מגדלי מגורים נוספים, בצמוד לפרויקט המגורים הנוכחי, כשלב ב' של פרויקט "אלקטרה לייף סטייל", עם 130 יח"ד. 

במתחם ה-1000 במערב ראשון לציון מתוכננים כ-1.7 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר, 5,600 יחידות דיור ו-110 דונם של פארקים. הנגישות התחבורתית של המתחם בשילוב המיקום הגאוגרפי ותחבורה ציבורית יעילה ומהירה, יהפכו אותו לאטרקטיבי ביותר בישראל. המתחם מהווה מודל חלוצי לעירוב שימושים מתקדם בין תעסוקה, מסחר ומגורים.

עד כה כבר שווקו בהצלחה במתחם ה-1000 קרקעות להקמת כ-820 אלף מ"ר תעסוקה, לכמה מהחברות והקבוצות הגדולות בישראל, בהן הפניקס, קבוצת דיסקונט (דיסקונט, כאל ומרכנתיל), רוגובין, פרשקובסקי, אמות, Jtlv2 וחברות נוספות. את הקמת מתחם ה-1000 מובילה עיריית ראשון לציון והמנהלת הייעודית, שהוקמה לפני מספר שנים לתכלול ההקמה, השיווק, הניהול, המכירות והקשר בין היזמים לרשות המקומית. 

  מנכל קבוצת אלקטרה איתמר דויטשר, ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך צילום עידן גרוס

מנכ"ל קבוצת אלקטרה איתמר דויטשר, ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך- צילום: עידן גרוס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות