n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: בעלי צרכים מיוחדים בדרך ליחידת 8200

ראשל"צ: בעלי צרכים מיוחדים בדרך ליחידת 8200

ביום שני הקרוב (7.3) יתקיים מפגש גיוס ליחידת הסייבר 8200 המיועד עבור בוגרים עד גיל 30 בעלי צרכים מיוחדים עם תפקוד גבוה

רז קינסטליך צרכים מיוחדים צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

ביום שני הקרוב (7.3) בשעה 19:00 יתקיים מפגש זום, במסגרת הועדה לצרכים מיוחדים של עיריית ראשון לציון, שיעסוק בגיוס בוגרים עם צרכים מיוחדים בתפקוד גבוה עד גיל 30 ליחידת הסייבר 8200.

את המפגש יזמה ד"ר הדס הכהן, המשנה לראש העירייה והעומדת בראש הוועדה לצרכים מיוחדים. המפגש מיועד למתגייסים העתידיים (תלמידי כיתות יב'-יג') ומי שעדיין לא התגייסו לצבא ובני משפחותיהם, מנהלי בתי הספר השונים, יועצות, רכזות חברתיות בחינוך המיוחד.

במהלך המפגש תתקיים הרצאה של נציגת יחידת סייבר 8200 על "הליכי הקליטה והמיון ביחידת הסייבר ואופי השירות הצבאי ביחידה". לאחר ההרצאה יתקיים שיח שאלות ותשובות.

לרישום לאירוע לחצו על הקישור: https://bit.ly/3vwTdEh

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון מייחסת חשיבות רבה בשילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה. אנחנו מסייעים להם במגוון דרכים למצות את הפוטנציאל הרב הטמון בכל אחד מהם, ומפתחים שירותים מותאמים עבורם. אין לי ספק כי הם מתאימים לשירות ביחידת 8200 כמו יתר המשרתים ביחידה בזכות יכולותיהם וכישוריהם. אני מזמין את כולם לקחת חלק במפגש".

ד"ר הדס הכהן, יו"ר ועדת צרכים מיוחדים ומחזיקת תיק נגישות עירונית והמשנה לראש העיר, מסרה: "אני מלווה משפחות מיוחדות עשרות שנים ומהחוויה שלי איתן מרגע קבלת הבשורה והאבחנה הנושא שמעסיק אותן בעיקר הוא מה יהיה עם ילדם כשיתבגר.

הכנס מהווה הזדמנות נהדרת לצמיחה, בטחון תעסוקתי וסיכוי להשתלבות בעולם העבודה, לצד תקווה ונחת להורים. ההתרגשות והשמחה של הבוגרים והבוגרות וההורים היא גם ההתרגשות והאושר שלי באופן אישי וכנציגת ציבור בתפקיד ציבורי משמעותי לבני עירי.

אני מודה לראש העירייה רז קינסטליך על הרגישות והאכפתיות לקידום ילדים, בוגרים ואנשים עם מוגבלויות, וכן לחברי ועדת צרכים מיוחדים המתמידים בהתנדבותם ורואים בה שליחות חברתית".

גיוס צעירים עם מוגבלויות הוא חלק מפרויקט "גדולים במדים" של צה"ל בהובלת סגן אלוף אריאל אלמוג ועמותת "יד לילד המיוחד" בראשות הרב מנדי בלינצקי. הפרויקט נוסד לפני כעשור במטרה לשלב בצה"ל נערים עם מוגבלויות, ובכך להביא לשילובם בחברה הישראלית כאשר המטרה המרכזית היא לשלב אותם בסופו של דבר בתעסוקה אזרחית על מנת שיוכלו לחיות חיים עצמאיים ככל האפשר.

תוכנית זו מתכתבת עם הקו אותו מובילה עיריית ראשון לציון בשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה. כזכור, לאחרונה נוספו תקנים להעסקת אנשים עם מוגבלויות בעירייה, שאף מעמידה תוכניות לעידוד תעסוקה עבורם. כמו כן, בראשון לציון קיימות מעל 100 כיתות חינוך מיוחד המשולבות בבתי הספר הרגילים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות