n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון תארח את אליפות אירופה עד גיל 17

ראשון לציון תארח את אליפות אירופה עד גיל 17

נבחרת ישראל תקיים את משחקה הראשון בטורניר אליפות אירופה עד גיל 17 באצטדיון הברפלד העירוני ביום שני (16.5) ב-17:30. עיריית ראשון לציון העמידה הסעות ללא תשלום ותערוך הפנינג במתחם מיוחד לאוהדים. הטורניר יימשך כשבועיים ויכלול את 16 הנבחרות האירופאיות הטובות ביותר, כאשר גם ספרד, צרפת והולנד יתארחו בעיר

הברפלד כדורגל אצטדיון צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

אליפות אירופה עד גיל 17 תצא לדרך בשבוע הבא, וראשון לציון נבחרה להיות אחת מארבע הערים בארץ שתארחנה את משחקי הטורניר. נבחרת ישראל, שלוקחת חלק בטורניר, תקיים את משחק הבכורה שלה בראשון לציון מול נבחרת לוקסמבורג ביום שני (16.5) בשעה 17:30. בהמשך יתקיימו באצטדיון העירוני מספר משחקים בולטים נוספים, וביניהם: סרביה – בלגיה (17.5, 17:30), הולנד – צרפת (22.5, 17:30) וספרד – סרביה (23.5, 17:30). כמו כן, ב-25 בחודש יתקיים באצטדיון הברפלד משחק במסגרת רבע הגמר.

עיריית ראשון לציון הקצתה לאוהדים הסעות ללא תשלום מבית מכבי ומרחבת החניה באולם גן נחום. כמו כן, במשחק הראשון צפוי מתחם פאן-זון עם הפעלות והפנינג לקהל הרחב שיגיע.

נבחרת ישראל צפויה לפגוש במשחק הראשון את הפתעת הטורניר. למעט העפלה אוטומטית אחת בשנת 2006 באליפות אירופה עד גיל 17 שאותה אירחו הלוקסמבורגים, בכל שנות קיומה של המדינה הקטנטנה ממרכז אירופה, המונה בסך הכול כ-630,000 אזרחים – אף נבחרת כדורגל, בשום קטגוריית גיל, לא העפילה מעולם לטורניר גדול. בדרך לטורניר הצליחו הלוקסמבורגים להדיח את אנגליה ונורבגיה.

הטורניר ייצא, כאמור, לדרך ביום שני, ה-16.5, בהשתתפות 16 הנבחרות האירופיות הטובות ביותר, כך שתושבות ותושבי ראשון לציון יוכלו לצפות בכוכבים הבאים בכדורגל באצטדיון הברפלד העירוני. הטורניר צפוי להימשך כשבועיים, כאשר ראשון לציון תארח את משחקי הבית המוקדם ומשחק בשלב רבע הגמר.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "ראשון לציון היא עיר של ספורט. אנחנו תומכים בספורטאים שלנו כבר מגיל צעיר מתוך הבנה כי הספורט הוא חלק מחינוך ודרכו ניתן לרכוש ערכים שאנו שואפים לטפח כמו אחריות, התמדה, שאיפה למצוינות, התמודדות עם כישלונות ועוד. כעיר הספורט של ישראל אנחנו שמחים לארח כמה שיותר תחרויות בינלאומיות, ואני בטוח שאליפות אירופה עד גיל 17 תהיה חוויה עבור תושבי ראשון לציון וחובבי הכדורגל. אני מזמין את כולם להגיע ולצפות מקרוב בכוכבים הבאים של הכדורגל האירופי שיגיעו לעיר".

זו הפעם השלישית בעשר השנים האחרונות שישראל זוכה לארח טורניר אירופי חשוב ויוקרתי. לאחר אירוח אליפות אירופה לנבחרות גברים עד גיל 21 בשנת 2013 ואליפות אירופה לנבחרות נשים עד גיל 19 בשנת 2015. בשנת 2000 אירחה ישראל את טורניר אליפות אירופה לנבחרות גברים עד גיל 16, בו לקחו חלק הכוכבים הגדולים של אירופה בעשרים השנים האחרונות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

cfcde24b-1817-4f5a-b0b7-ec3b3929086a

בעקבות החום הכבד: צעדת האביב נדחית ליום שישי הקרוב

תפריט נגישות