n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ראש הממשלה הגיע לעיר לכנס ראשי מטות

ראשון לציון: ראש הממשלה הגיע לעיר לכנס ראשי מטות

ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט אמר בכנס ראשי מטות בראשון לציון: "הממשלה הזו תחזיק 4 שנים שלמות והיא ממשלה של כל עם ישראל"

נפתלי בנט צילום וורובץ ליובומיר
ראש הממשלה נפתלי בנט- צילום: וורובץ' ליובומיר

אמש (רביעי), התקיים כנס חברי מרכז ימינה, ראשי המטות ופעילי השטח. מפלגת ימינה בחרה לקיים את הכנס הראשון בראשון לציון בכפר הקסום בנחלת יהודה ושם הוא התנהל תחת אבטחה כבדה של גורמי הבטחון והיחידה לאבטחת אישים בשב"כ.

לכנס הגיעו ראשי המטות מכל הארץ ובהם ראש מטה ימינה בראשל"צ- חבר מועצת העיר לשעבר אוהד אוזן, וכן חברת מועצת העיר מיכל קלדרון. בכנס נכחו כל חברי הכנסת והשרים של ימינה וכמובן בראשם ראש ממשלת ישראל החדש- נפתלי בנט.

לאחר מינגלינג חברים וצילומים ברחבת חצר האולם עלו בזה אחר זה הדוברים, הודו לפעילים ובעיקר דברו בשבח ממשלת האחדות תוך דגש על כך שהם באו לעבוד למען העם.

את הכנס כיבד בנוכחותו ראש עיריית ראשון לציון מר רז קינסטליך, ובדברים שנשא סיפר על כך שגם כשהוא התמודד לתפקיד ראש העיר הרבה אנשים לא האמינו כי יוכל לכבוש את התפקיד החשוב ובעל האחריות הכבדה. בדבריו, ביקש ראש העיר משרת הפנים ח"כ איילת שקד, שתסייע לשלטון המקומי לבצע את עבודתו על מנת לשפר את איכות החיים של תושבי הערים בתחומי התשתיות והתחבורה והבטיח לעבוד איתה בשיתוף פעולה מלא.

מתן כהנא אוהד אוזן צילום וורובץ ליובומיר

שר הדתות מתן כהנא עם ראש המטה בראשון לציון- אוהד אוזן. צילום: וורובץ' ליובומיר

את הכנס חתם ראש הממשלה לקול תשואות הנוכחים באומרו: "הממשלה הזו באה לעבוד למען העם בלי פוליטיקות קטנות. הממשלה הזו תחזיק 4 שנים שלמות והיא ממשלה של כל עם ישראל. אין ישראל הראשונה, השנייה והשלישית – יש ישראל אחת. אנחנו יוצאים למפקד, ימינה תצמח להיות מפלגת השלטון של מדינת ישראל. אני נחוש להצליח לאחד את העם כי זה מה שנחוץ בעת הזו כדי לחלץ את ישראל מהחדלון של הממשלה האחרונה שבמקום לעסוק בעשייה עסקה בריבים מתמשכים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות