n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חדשות חמות / ראשון לציון: פקחית ננשכה באכזריות על ידי כלב

ראשון לציון: פקחית ננשכה באכזריות על ידי כלב

הפקחית הובהלה אל בית החולים אסף הרופא, הכלב נכנס להסגר והבעלים נלקח לחקירה

היד הפגועה של הפקחית- צילום החברה לביטחון עיריית ראשון לציון
הפציעה ביד של הפקחית שננשכה- צילום: החברה לביטחון עיריית ראשון לציון

פקחית החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון הותקפה הלילה וננשכה באכזריות על ידי כלב תקיפה מסוג מלינואה. הכלב גרם לקרע בזרועה של הפקחית והיא פונתה לבית החולים אסף הרופא לקבלת טיפול רפואי. פקח שהיה איתה הזעיק כח של השיטור העירוני אשר עיכב לחקירה את בעלי הכלב.

האירוע התרחש סמוך לשעה 11 בלילה, ברחוב כצנלסון במרכז העיר ראשון לציון. מתחקיר ראשוני של האירוע עולה, כי צוות יחידת אכיפת כלבים של החברה לביטחון הבחין באזרח המסתובב עם כלבו בניגוד לחוק. הכלב שמוגדר ככלב תקיפה אימתני, הסתובב ללא מחסום פה וללא רצועה.

הפקחים ביקשו לבצע הליך אכיפה כנגד בעל הכלב. בשלב מסוים התנפל הכלב על הפקחית. נעץ את שינו בזרועה של הפקחית בעוצמה רבה. הפקחית והפקח שהיה איתה נאבקו בכלב ושחררו את אחיזתו. הפקחית אשר נפצעה, פונתה מיד לבית החולים אסף הרופא לקבלת טיפול רפואי.

למקום הוזעקו כוחות של השיטור העירוני וכן צוות הוטרינרי. הכלב נלקח להסגר. בעליו הובאו לחקירה. בחברה לביטחון הביעו זעזוע מהתקיפה הקשה של הפקחית. וצינו שהיא ביצעה את עבודתה באופן מקצועי.

בכוונת החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון לפעול כדי למצות את הדין עם בעלי הכלב וכן לפעול להגשת תביעה אזרחית כנגד בעלי הכלב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות