n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: סיפורו של צבוע

ראשון לציון: סיפורו של צבוע

בסוף השבוע האחרון נצפה צבוע עם פגר בפיו משוטט בחופשיות במערב העיר. התושבים מספרים שהוא אורח קבוע בשכונה כבר הרבה מאוד זמן...

2
לא חדש לתושבי השכונה

החיה נראתה בימים האחרונים משוטטת ברחובות במערב העיר אך מסתבר כי התושבים דיווחו על כך כבר לפני שנה ודבר לא נעשה.

הצבוע שנראה משוטט ברחובות שכונות פואבלו ונווה דקלים, הגיע לכותרות בזכות תיעוד מטריד של אחד מתושבי השכונה ובו הוא נראה חוצה את הכביש עם פגר בפיו וממשיך באין מפריע אל עבר השכונה. לאחר בירור עם מספר תושבים בשכונה, מסתבר שזוהי לא הפעם הראשונה שהם נתקלים בחיה שיוצאת לרחובות בשעות הלילה.

אחת מתושבות השכונה סיפרה ל"גל גפן": "כבר לפני שנה, ראינו צבוע מסתובב בין הבתים והודענו לעירייה, אך דבר לא נעשה. אנחנו לא יודעים אם מדובר בפרט יחיד אבל ככל הנראה יש כאן הרבה יותר. זוהי חיה שטורפת נבלות, אבל אם היא תהיה רעבה ולא תמצא את מבוקשה, היא לא תהסס לתקוף כלבים וחתולים בחצרות הבתים. אני לא מבינה למה מחכים, שיקרה אסון?"

מהעירייה נמסר בתגובה: "בניגוד לטענת התושבים, אין שום תיעוד או פנייה בנושא מלפני שנה. הנושא מוכר ונמצא במעקב של רשות הטבע והגנים והשירות הווטרינרי העירוני, אשר דאגה למשוך חזרה את הצבוע חזרה לשמורת טבע פלמחים, שממנה ככל הנראה הגיע. תהליכי העיור והבנייה בסמיכות לשטחי הגידול של בעלי החיים, מביאים לא פעם לכניסתם לתוך הערים לצורך איתור מזון. חיות הבא ככלל, אינן מסוכנות לבני האדם, אך חשוב לשמור מהם מרחק ולהימנע ממגע עימם, אין להאכיל אותם וכמובן לא להתגרות בהם. במידת הצורך ניתן ליצור קשר עם פקחי השירות הווטרינרי דרך מוקד 106."

1

הצבוע עם הפגר בפיו כפי שנתפס בעדשת מצלמת אחד התושבים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות