n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: חניכי הצופים מנצלים את הסגר לטיפול בדיירי ה"חי-כיף"

ראשון לציון: חניכי הצופים מנצלים את הסגר לטיפול בדיירי ה"חי-כיף"

חניכי וחניכות הצופים בראשון לציון בכל ששת השבטים בעיר, בשיתוף עם עיריית ראשון-לציון, מגויסים בשבועות האחרונים למבצע ייחודי של שיפור תנאי החיים של החיות בגן החיות המקומי.

הצופים בחי כיף. צילום באדיבות תנועת הצופים
חניכי הצופים בחי-כיף. צילום: תנועת הצופים

החי כיף עבר לאחרונה מתיחת פנים לכבוד תנאים טובים יותר לבעלי החיים המתגוררים בו וחניכי הצופים הצטרפו למיזם, ולאחר צפייה ולימוד על בעלי החיים השונים בגן והצרכים שלהם, תכננו, ביצעו והקימו מגוון של מתקנים שונים, מסנדות וחבלים עבור החיות בגן.

המבצע כבר החל בשנה שעברה, אולם בתקופת הסגר הנוכחי הוחלט להגביר את הקצב ולנצל את הזמן שגן החיות סגור כדי לפעול לטובת שיפור תנאי המחיה של החיות.

בין היתר בנו הצופים והצופות כלובים חדשים, מתקני שתיה ואף נדנדה במתחם הליטוף של חיות הדיר, המאפשר גם לעיזים ולכבשים לשחק, להתאמן ולאתגר את עצמם.

ומה חיות אומרות? רובן מתרגשות מההמולה, והמטפלים שלהן מעידים שגם החיות התגעגעו לקהל והמבקרים, ולכן נהנים משפע הליטופים המרעיפים עליהן חניכי וחניכות הצופים. 

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "תנועת הצופים שמה לעצמה מטרה לעמוד לרשות החברה בישראל בזמן סגר הקורונה בכל נושא ובכל תחום בה היא נדרשת ויכולה לסייע ופרויקט החי כיף נותן לחניכי הצופים הזדמנות לממש הלכה למעשה את המידה 'הצופה חובב את החי והצומח'.

אני מזמין את שאר גני החיות לפנות אל חניכי וחניכות הצופים בכל רחבי הארץ להקמת מתקנים דומים לחיות".

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "מחמם את הלב לראות את בני נוער בראשון לציון מתעלים את האנרגיות שלהם בתקופה הזו ליוזמה כל כך ערכית וחיובית.

אני משוכנע שבעבודה לצד בעלי החיים גם בני הנוער נהנים. החי כיף בראשון לציון שינה פניו בשנתיים האחרונות. שיפרנו משמעותית את מרחבי המחייה של בעלי החיים ובמקביל אנחנו מהווים בית לבעלי חיים פגועים וכאלו שעברו התעללות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות