n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון חוגגת את יום הניצחון על הנאצים

ראשון לציון חוגגת את יום הניצחון על הנאצים

יום הניצחון על גרמניה הנאצית חל היום (שני, 9.5), ובעיריית ראשון לציון יקיימו צעדה וטקס חגיגי בפארק הזיכרון. בשבועות הקרובים יתקיימו מספר אירועים נוספים וביניהם ערב שירי לוחמים ותערוכה בהיכל התרבות

יום הניצחון על גרמניה הנאצית צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

היום (שני) יצוין יום הניצחון על גרמניה הנאצית ברחבי העולם. גם בעיריית ראשון לציון יציינו את האירוע עם צעדה ולאחריה טקס חגיגי בפארק הזיכרון בהשתתפות ראש העירייה וחברי מועצה, לזכר הווטרנים שלחמו במלחמת העולם השנייה. במהלך הטקס יוענקו זרי פרחים לווטרנים ובני משפחותיהם.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "קשה לדמיין את העולם ללא גבורתם של הווטרנים שלחמו במלחמת העולם השנייה. הם שינו את ההיסטוריה, ואנחנו מעריכים את המורשת שלהם ושומרים עליה בגאווה. אנו נעביר את ההיסטוריה של גבורתם לדורות הבאים, כמו גם את המסורת לחגוג את יום הניצחון על הנאצים שתופסת מקום של גאווה בעיר ראשון לציון".

יבגני ברחמן, מחזיק תיק הקליטה, מסר: "אנו מוקירים את גבורתם של הווטרנים הגיבורים, וחובה עלינו להצדיע להם ולספר את סיפור גבורתם. אלמלא הניצחון על גרמניה הנאצית, כל העולם היה יכול להיראות אחרת לגמרי כיום. אני קורא לתושבים לקחת חלק באירועים שאירגן מינהל קהילה, ולהעשיר את הידע שלהם".

בנוסף לטקס, ייערכו שני אירועים נוספים אותם מארגן אגף הקליטה במינהל קהילה. ביום רביעי הקרוב (11.5) תתקיים תערוכה ומופע חגיגי בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן החל מ-18:30. בתערוכה יוצגו סיפורי ניצחון, ולאחר מכן התערוכה תנדוד בין בתי הספר השונים בעיר. ביום שלישי הבא, 17.5 ייערך ערב שירי לוחמים המיועד לכל הגילאים, באולם מופת החל מ-19:00. באירועים ייקחו חלק גם בני הנוער ותנועות הנוער בעיר. כמו כן, בעיריית ראשון לציון יצאו בקמפיין שילוט ברחבי העיר המציג תמונות של הווטרנים המתגוררים בעיר.

יום הניצחון על גרמניה הנאצית 1 צילום דוברות ראשון לציון

צילום: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות